@Bloem: hier draait de machine ook weer… Ik had ff extra rust genomen zeg maar… Maar werd niet vrolijk toen ik de manden zag. Het weekend had ik iets anders te doen hihi
Goedemorgen lieverds!!!
Oei Bloem en dat doet zeer,een goede massage zou misschien helpen?
jaaaaaaaaa lekker!!
vrijwilligers? bij voorkeur mannelijk, donker en met gouwe handjes :unibrow: owh en als ie lekker ruikt is dat nog mooi meegenomen…
@ linda, als je hem weer ziet, kun je toch gewoon een gesprekje met hem aanknopen? hoe is het, ga je nog op vakantie, train je door, hoe is het met je vriendin…?
zijn allemaal hele normale vragen die je gewoon kunt stellen hoor, doet iedereen zo vaak… en zo weet je meteen een heleboel meer :unibrow:
Morgen allemaal,
Bloem,hier geen vrijwilligers misschien op je werk ???
@bloem: we zullen zien hoe het volgende week gaat. zon’n massage ben ik eigenlijk ook wel aan toe.
Ga zo maar eens richting werk heb baas net sms gestuurd dat ik niet goed in orde ben en effe wil kijken hoe het gaat, dat dus iets later komen, hoofdpijn is weg maar de misselijkheid niet be best beroerd, ga me maar eens aankleden en klaar maken en maar proberen te werken Tot vanavond.
Linda,beterschap vandaag
@turkije_lover: dank je
@ turkijelover… nop… helaas!!
@ linda… sterkte dan maar, gewoon je eigen grens aangeven, cker als je zo’n lange dag moet!
Een hele goedemorgen allen.
Jeetje, wat zijn we weer vroeg vandaag. Tis net of we niet weggeweest zijn! :paranoid: Hebben jullie eigenlijk wel een bietje geslapen? :unibrow: Nou, ikke wel. Wel kunstmatig, maar toch! Hi, hi.
Fijne dag allemaal weer en Linda, als het niet gaat, lekker naar huis gaan hoor! Ik denk dat het ook wel een bietje door het weer komt. Ik loop ook al 3 dagen met een sudderende hoofdpijn, maar net niet erg genoeg om paracemol in te nemen. En zo hoor ik meer erover mensen klagen.
@ roanna… ik zie dat bij jou de lampjes ook weer mooi aan zijn!
@Linda,hopelijk voel je je snel weer beter en als het niet gaat gewoon zeggen hoor je gaat toch niet ziek op je werk zitten zeker.
@Roanna,ik heb er toch 3uurtjes ingelegen maar geslapen?niet echt.
Misschien toch maar iets nemen voor die hoofdpijn anders blijf je er mee zitten.
Ik ben zo even naar de markt,tot straks!!
Ja Bloem… en wat voor een lampjes he? Zo mooi! :unibrow: Ze staan trouwens bij jou ook mooi hoor. Stralend.!!!
Ga nu ff showeren, dan ruik ik zo weer lekker. Mmmmmmmmmm
Bloem, hoest met dat lekkere ding van Hyves dan. Niks geworden? :biggrin:
Jill, niet teveel kopen he? :unibrow: Veel plezier op de markt.
Enneh Jill, als je vannacht niet zoveel geslapen, hebt doe je overdag toch even een dutje? Wij gaan toch allemaal ook zo werken, nouja alleen Bloem kan werkend WWen. ![]()
Tot latersssssssssss ![]()
Bloem,dat is jammer dan,maar wie weet wat je onderweg nog tegenkomt:slywink:
Roanna,hoop dat je hoofdpijn snel weg trekt 3 dagen is wel lang zeg.
Ik ook aan het werk en af en toe ff ww checken anders moet ik vanavond zoveel bij lezen dat is niet te doen ![]()
@ roanna, nee praat me er niet van… brrr…!!
** Toos - 22 juni - Turgutreis**
Filiz: 24 juni - Side 8 weken
Roanna: 26 juni - Kusadasi
Crazymar: 30 juni - Marmaris
Turkije-fan - Gümbet
MK: 12 juli - uitgerekend
Fransijn: 21 juli - Side
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Vivaturkije: 3 augustus - Alanya
Summa: 4 augustus - Bodrum
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris