ik verveel me niet maar trek het ff niet meer…
@Feliz: Heb het ook gelezen en daar gaan mn nekharen van overeind staan.
Kom op Bloem, we trekken je er wel doorheen
en kan dat maar misschien beter NIET doen… de laatste keer dat ik me met zo’n topic bemoeidde was het meteen oorlog en de andere keer kapte de open-ster meteen ermee… (toeval?!)
maar ja, kan nog wel ff een blik werpen… tis zo rustig maar
Heb het ook gelezen en vind het ook nergens op slaan.
hmzz…tja bloem het niet trekken is idd iets anders…weer een voorbeeld vam vakantie gevoel haha ![]()
we helpen je er hier wel doorheen…!! tot hoelaat moet je…?
Jeetje Toos wat een gedoe met die aanrechtbladen je blijft er nog rustig onder.
@Bloem gaat het een beetje?
@Jill: Tja wat is rustig, kan er niks aan veranderen. Als het nou maar weer goed komt
@ filiz tot half 4 heb toch maar ff gelezen en gereageerd… snap dr werkelijk nix van, maar goed!! dat motten we hier allemaal niet en verbaas me dat er nog geen beheerder naar gekeken heeft, maar allicht dat jouw pm daarvoor was
@ jill ja ach, same old same old, moe warm hooffie vol nie zo best geslapen vannacht… dromen dromen!! arch!!
@ toos, we snappen het allemaal (wel eens) zucht… ooit ooit gaat het zonnetje wel weer schijnen
Ach het gaat maar over een aanrechtblad, zijn ergere dingen op de wereld toch??
Ja maar het is wel heeeeel vervelend.
@Bloem: Voor jou gaat ook de zon weer schijnen. Wie weet wat je op je reis nog tegenkomt
Ja vervelend is het. Maar liever dat ze het nu zien dan over een poosje
@Jill: Wat heb je dat goed verwoord in dat andere topic
Ja sorry kon het niet laten.
Ik hoop alleen niet dat ik daar een rel mee opgang breng.
Waarom?? Waarom zou dat een rel moeten worden? Wat je zegt is waar.
Ja inderdaad ik meen elk woord maar je ziet wat eigenlijk het begin van de topic was en waar het nu geeindigd is.
Daar heb je gelijk in
dames… ik snap dat jullie kwijt willen wat er allemaal gebeurd enzo, maar zullen we hier op dit topic TTT deel 30 het gewoon hebben over dingen waar we het altijd over hebben??
Ja hoor Bloem geen probleem!!!