nee ze prikken niet thuis…hij is niet ziek, dus kan hij komen, ze hebben het veel te druk.
Nou als hij de griep krijgt dan nemen ze hem maar op in het ziekenhuis, ik ga er in ieder geval niet voor zorgen. echt nie…:hihi:
zo nu naar de garage…
Viva: goed zo… Het is zijn eigen keuze…
Mijn oma zegt ook altijd: weet je wat ik zou willen zijn?? kapot… Daar wordt je ook zo moe van… :finger: Nu zit ze in een verzorgingstehuis, is ze onder de mensen en dan nog is het niet goed… Grrrrrr oude mensen>> het zou verboden moeten worden ![]()
zo net sinterklaas gedichtjes klaar voor de oudere mensen;)
Morgen nog de cadeautjes en dan kan sinterklaas komen hoor. Wel een gedoe als dichten niet een van je sterkste punten is.
@viva: succes met paps en de griepprik. Maar als hij niet wil zou ik er niet zoveel energie in stoppen. Dan is het onbegonnen werk.
Doe ik ook niet op het werk. Nee is nee.
Leg de risico uit nog nee dan blijft het zo.
Het is misschien wat anders omdat het je vader is. Maar goed al met al succes
Goedenmiddag :dag:
Zo, wat is er weer lekker ouderwets veel gekletst hier.
Even zien wat ik nog weet, Marion slecht op gang vanmorgen, Toos eindelijk eens aan de albums begonnen met een fles rum naast zich en de geschonken liederen van TRL erbij, nou dan moet het toch wel lukken :biggrin: ,
Viva weer problemen met paps en dan ook nog weer met de auto’s, TRL toch vanmiddag maar even naar de HA en gelijk heb je, Koliboli ( pff… mot ff aan die naam wennen hoor) heeft de gedichtjes al voor zover klaar,
Linda de juiste knoppen weer gevonden dankzij Beps hulp, Cynthia lekker een vrije dag geloof ik gelezen te hebben en ook nog een oma die “kapot” wil. Adoe, kasian!!, MK ook nog ondanks de drukte gespot :dag: en een paar nog niet.
Natuurlijk wil ik ook op vakantie. >>> NUUUUUUUUUUUUU!!!
Oh ja en de dame van de woningbouw heeft gebelt op mijn werk( ik mocht mijn mobiel even bij me houden ) en we gaan a.s. dinsdagochtend om 10 uur voor een intake en kennismakings gesprek. Ze bevestigde me net weer dat F29 onze eerste keus, voor ons is/was gereserveerd.
roanna spannend zeg…en huisje is al gereserveerd voor jullie.
Ik terug van de garage nummer 1…klemmetje en kapje zitten weer goed…
zo meteen naar garage nummer 2…weer door dat but weer, je loopt buiten komt vervolgens binnen en kijkt in de spiegel…lijkt wel de 3e wereldoorlog dat hoofd, helemaal ontploft.
@Viva: Ik zie het helemaal voor me.smkiek Hier ook zo hoor. Regen en zeer harde storm. Ik hoef me niet meer te harsen. Gaat vanzelf. En temperaturen… nou, je zou zo in de kini kunnen.
hahahahahahahahah sorry hoor… zie het zo voor me
:biggrin: :unibrow:
@Roanna: Een stap dichterbij je nieuwe huisje, spannend
@Viva::D:D
Ben ook maar door de storm boodschappen gaan doen. Vandaag staan er
kippepootjes uit de braadzak op het menu
Lust ik ook nie!!! :redface: ![]()
Eet smakelijk all.
Ik ga ook zo weg. Moet me om 7 uur bij Cataluna melden.
Laterssssssssssssssss :dag:
@roanna: noem me maar gewoon bij mijn oude naam hoor Jac dat is makkelijker of kloi of wat dan ook
iedereen denk ik met de visjes bezig of aan het eten??
En bloem ging volgens mij al naar bed.
Ik net uitgegeten ![]()
Dus nu maar weer online… hubbie is er nog niet… dus heb weer even tijd voor ww, visjes, restaurants… ![]()
Zo wij bij de ha geweest,C zijn keel en oortje zijn iets rood,maar niks verondrustends,zolang hij er geen koorts bij krijg.
trl: gelukkig maar!!! Even goed in de gaten houden meis!
Goede avond meiden. Even heel snel een berichtje voordat ik de bank op duik. Ik ben moe, heb het koud, hoofdpijn en spierpijn. Hopen maar dat ik me morgen weer fitter voel. Lekker ego he?
Dikke kus voor jullie allemaal!!!
@Marion: Moet kunnen toch. Beterschap:kus:
@marion
Beterschap!
@marion: beterschap!
Nog op het werk, moest langer werken omdat de man van een collega met vrachtwagen en al is omgewaaid…PFFFFF
@Marion: Beterschap