TTT deel 134/2 nieuwe poging!

Mogguh allemaal…Nog net.

Hier nu zowaar even droog, maar ja, maakt mij toch niet uit, hoef er niet uit.

@ Cyn, alweer een nachtje verder :wub:
@ Roanna, ik wil ook lachen!!!
@ Kaylo op jacht?!?!?
@ Beps, hoe ist met de blauwe plekken?
@ Bloem lekker patatjes gegeten met mams(ikke ressie zuurkool van de dag ervoor:hihi:)
@ Toos druk met de kerst
En verder weet ik het niet meer:slapen: (slaap nog half)

Ga me maar eens optutten, je weet maar nooit wie of wat er langs komt, haha.
Iig askim vanaaf, tenminste dat hoop ik:hihi: Blijft altijd een verassing of tie ook echt komt!

Kaylo: :wub: komt vast wel goed… Gisteravond een klein beetje bonje gehad over een ander meisje… maar goed dat meisje spoort gewoon niet… Komt wel goed :smiley:

@Kaylo: Jagen…is niet mijn ding.Tegenover ons is boerenland, daar wordt soms ook gejaagd. Vind het vreselijk, lopen ze met tig mannen en honden over het land, zie en hoor ze dan ook schieten. Als ik ze zie komen, ga ik meestal ook weg, kan er niet tegen.

Hier even droog geweest, nu weer met bakken uit de lucht. Pffff ben dit weer behoorlijk beu

@toos: is het regen beu.
@kaylo: gaat eten bereiden terwijl de mannen aan het jagen zijn.
@cyn: lekker aan het aftellen totdat zij bij askim is.
@bloem: goedmiddag!
@mierre: aan het optutten want misschien komt askim vanavond nog langs! Of liever gezegd aan.

Vaccinatie voor mex binnen, tot nu toe geen klachten.
Daarna door gegaan naar bedrijfsarts en morgen weer naar het ziekenhuis. Ach zo blijf je bezig.

Jac: geen klachten van de mex? Mooi zo… mijn mams had ook nergens last van!

Toos : ik kan er ook niet tegen hoor, daarom zorgen de “vrouwtjes” voor de “mannekes” hun eten … Hoewel ze voor mijn part op hun honger mogen blijven zitten … hihi !

Zo nog even op de valreep voor ik naar het werk ga:

@Cyn… ohhh nog even idd
@Kaylo: Als ik het zo erg vond bleef ik thuis…echt… jammer dan ieder zn hobby
@Miertje: Ja her en der, vooral mn pols en mn enkel doen nog steeds zeer

Vandaag kwam de logeerpuber even langs, de nieuw mario gespeeld en nu dus naar het werk

Beps,werk ze

Kaylo,lekker naar de Vlaamse Ardennen,hoop dat het leuk wordt met de dames als de mannen op pad zijn.

Miere,druk met aan het optutten,verwacht je wel bezoek dan ?

Cyn,bijnaaaaa…

pfff ja meiden!!! Nog maar 2 uurtjes en 2 dagen werken… :wub:

Goedenmiddag all. :dag:

Ik de hele tijd nog aan het rondneuzen op het internet voor leuk reisje. Ach,… heb eigenlijk nog tijd genoeg. :vak02:

@Kaylo: Ik vind het knap van je hoor, dat je met zoiets meegaat. Zou zowie zo met dit weer niet in de Ardennen willen zitten. Alhoewel het een prachtig gebied is, maar dan in de zomer. Maarja… ieder zijn/haar ding he!!! Tis miss ook wel weer gezelli met al die dames onder elkaar. Hi, hi.

@Miere: Ik ga ff zien of ik ze nog heb en dan mag jij ook ff lachuh hoor, maar op eigen risico he!!! :tongue: Veel plezier straks met :wub:

@Cynthia: Hoelang nog? :confused: >>>

@Beps: Werkse. :dag:

@ Roanna, haha, prachtige palmboom, niks mis mee!
@ Cyn, zaterdag ook nog werken dan? Hoe laat ga je vliegen zondag?
@ TRL, ja…:wub:
Tenminste, hij moet eerst nog een schaap vinden voor morgen geloof ik. Maar dat ging die vanmiddag doen.
**
Net bezoek gehad van de schoondochter van m’n ex, met haar zoontje. Die is net zo oud als mijn kleindochter. Sommigen weten het misschien nog wel, kreeg een sms-je van haar toen we de laatste x in Utrecht zaten te eten. De kleinzoon van m’n ex dus. Snappen jullie het nog? Ook een schatje, hoor, kan alleen maar lachen. Maar die honden van mij kunnen er niet afblijven van die kleintjes, ze willen de hele tijd likken, en als die grote gaat blaffen schrikken die kleintjes zich een rotje. Maar dat went wel. Ga nou weer ff verder met m’n spelletje, doeiXXXXX

Miere: ja laat mij zaterdag maar werken hoor… anders kom ik die dag niet door :wink:
Ik vlieg om 09.05 uur zondagochtend :smiley:

@Cyn: mooie tijd!!! en dan blijf je hoelang weg??

een jaartje of 3 :wink:

Haha nee precies een week… :wink:

ellow
ben weer thuis, nie gaan sporten, echt een kl**te dag
maar goed, heb mn hartje ff weer gelucht en mn traantjes laten gaan
maar dat gevoel blijft dan wel ff weer hangen tot je er weer een nachtje over geslapen hebt
zucht…
ik ben er wel maar ben er niet, let maar nie op mij
:dag:

Bloem: :kus:

@bloemL knuffel!!
@cyn: JAAAAAAAA het gaat opschieten!!!

iedereen een fijne avond!!! Ik ga bank hangen!!! Heerlijk

zo hier ben ik ook weer, vrije dag zit er bijna op. dinsdag weer lange dag gewerkt na werken vrijwel meteen naar bed gegaan, gister ook weer lange dag gewerkt en toen ik thuis kwam zat mijn R daar, even zo tussendoor een extra avondje samen. vanmorgen hier koffie gedronken met een vriendin, vanmiddag lekker geshopt, nieuwe jas gekocht, cadeautjes voor de sint en voor een verjaardag en net lekker bij pa en ma gegeten

@cyn: Mocht ik je voor je vertrek niet meer spreken heel veel plezier en geniet ervan
@bloem: sterkte met alles, gezellig effe bij mams gegeten
@miere: hoop voor je dat askim vanavond komt
@jac; hoe was t bij de bedrijfsarts? werk je momenteel wel of ziektewet?