TTT deel 134/2 nieuwe poging!

Goedemorgen weer ladies :dag:

@Beps: He, gezellig weer die lampjes erbij.

Enneh… natuurlijk… Linda en Jac, van harte welkom terug. Lekker weer meebeppen?

Ik heb vanavond een etentje met de directe collega’s in een Tapasbar. Nou, zal mij benieuwen. Heb er eigenlijk dit keer niet zo’n zin in, maarja moet wel een beetje voor de sociale kontakten he!!! We hebben het al zo druk ( wie niet? ), dat we op het werk nooit aan ff bijbeppen toekomen en daar is deze avond dan voor. Nou, we zullen zien. Tapas… pffff.

Zo, iedereen een fijne dag verder, al dan niet op het werk.

Vast tot laters wel weer ergens. :dag:

Roanna,tapas nog nooit gehad,veel plezier.Vaak als je er geen zin in hebt valt het altijd wel mee.

Linda,welkom terug.

Beps,:kus:

Goeiemorgen!!!

Bloem: hahaha zo bedoel je… Ja… maar hij zei wel meteen eerlijk dat hij met jou aan het praten was en met nog iemand van mijn “vrienden” op FB… :wink:

Verder ik vandaag lekker vrij… maar moet/mag bedenken wat we gaan eten… maar heb echt geen idee :wink:

:dag:

@cyn: weet jij hoe ik uit kan schakelen dat ik geen email meer krijg bij elke reactie hier

@Linda: Boven aan de pagina zit een dropdown, daar klikken op informatie paneel, danbij instellingen op wijzig opties klikken, dan bij Standaardmodus voor abonnementen op onderwerpen: geen notificaties kiezen

Goeiemorgen,
Vannacht niet zo goed geslapen omdat het stormde, doet het nog trouwens. Verder niet zoveel te melden. Hub heeft alle foto’s omgezet dus wil vandaag echt aan een album beginnen.
@Linda: Welkom terug
@Roanna: Tapas, ik vind het lekker, maar of jij het lust…
@Trl: C weer aan het spoken geweest?
@Marion: Je krijgt toch geen griep he

@Cyn: Geniet van je vrije dag vandaag

Toos: dankje! Succes met de foto’s!! Vind dat altijd een hele klus!! :smiley: Maar wel leuk!!!

Linda: je had het antwoord al geloof ik :smiley:

Goedemorgen meiden.

Tlr, weer een gebroken nacht…pfff hopelijk komen de kiezen snel.
Marion slechte start vanochtend
Roanna naar de tapas vanavond…ik hou niet zo van tapas en jij volgens mij ook niet.
Linda ook weer terug.
Toos, hubbie druk met de foto’s, jij slecht geslapen, bang dat het dak eraf waaide…en nu aan het album.
Beps ook al een 3e tank…ik ook heb het bedje gespreid staan voor de roze schildpad dekking…(volgens mij krijg je vis hoor).
en toen was ik het kwijt.
Vandaag aan autoruil gedaan, hubs mijn auto, Damber de auto van hubs, en ik die van Damber…moet even langs de garage gisteren een lamp kapot, nou dat werd dus operatie buurman/paps…ff een lampje verwisselen, 3 mannen op hun knieen, hij zit er wel in maar nu zit het klemmetje niet helemaal goed, ga zo maar even langs de garage…Vervolgens moet hub zijn auto naar de garage…Dus Damber uit het werk naar de garage met hubs zijn auto, ik met Damber haar auto dus weer naar de garage om Damber weer op te halen. En morgen ben ik de pineut want dan heb ik dus geen auto…snappen jullie het nog??

@Viva: Snap er geen hout meer van:unibrow:.
@Cyn: Vind het leuk om te doen, maar er zijn zoveel mooie foto’s, moeilijk om daar een keuze uit te maken
Zag trouwens net op buienradar dat we vanmiddag windkracht 8 of 9 krijgen

@ Linda: welkom terug!
@Viva: autoruil en ja ik snap het nog! Maar wel ingewikkeld!
Ik net terug van de kapper! dus haartjes zitten weer goed.
En net even gekeken voor de vakantiebeurs want het hotel waar ik altijd naar toe ga in turkije- turgutreis komt er nu ook eindelijk heen!
Dus jullie snappen het ik moet daar natuurlijk ook even naar toe…

Ja hier ook storm… :frowning:

Nou Toos lekker dan dat wordt ankers uit…zou maar binnen blijven als ik jou was…

hahaha ja het gaat wel erg hard he die wind! Hadden ze dat eigenlijk voorspeld? Ik heb niets gehoord???
Nou ja lekker binnen blijven met warme choco /cappu/koffie ect ect.

enne een creamrummetje erbij…kachel aan en voetjes op de bank…

@Viva: Was ook niet van plan om naar buiten te gaan, wordt ik omgeblazen:(. Moet ergens vandaag boodschappen doen, maar kan ook eind van de middag of zo

nou ik wou niet direct over een rummetje beginnen, vond het nog iets te vroeg. Maar goed doe dan maar!:wink:
Ik ga zo wel de verwarming aan doen ja. Want het is hier best fris!
Morgen komen ze de kachel toch controleren en schoonmaken! haha

Klinkt goed:biggrin:

Zo een afspraak gemaakt bij de ha vanmiddag om 3 uur kunnen we terecht.C hoest nu al een aantal weken en is ook wat verkouden en ademt wel wat zwaar,merkte ik vannacht dus voor de zekerheid maar even naar de ha,kan ze gelijk even naar zijn oren kijken voor de zekerheid,heb soms het idee dat hij daar ook last van heeft.Volgende week de mexicaanse prik halen.

Viva,auto’s geruild vandaag,wat een gedoe zeg.

Toos,vandaag dan eindelijk misschien aan een foto album beginnen.

Zaten in jamaica ook om 11 uur aan de rum, dus waarom hier niet he