Roanna: haha hij staat op levering 22 december… maar dat komt omdat zij de betaling op zaterdag niet kunnen checken… Dus misschien staat het maandag al een stuk korter
We will see… Heb geen haast ![]()
@Cynthia: Geen haast? Nouja… jou een beetje kennende…
Maargoed, je hebt er nog een thuis en op je werk, dus hoeft niet zonder te zitten.
@Beps: Oh, ik lees nu net… jij onverwacht toch niet werken vandaag How come? Nouja, ook wel ff lekker en met rubbie leuke dingen doen enzo.:idea: Of is hij wel werken?
@Linda: Oh ja, je vroeg gisteravond hoe het met ons was. Nou, eigenlijk best goed. Met jou niet zo las ik, maar daar wordt wat aangedaan toch? Maar de verkering nog wel steeds aan?
Roanna: hahaha ja jij kent me wel een beetje he ![]()
Hoi,
Zo weer bijna een dag plat, nog 19 te gaan. Iedereen lekker weekend aan t vieren, en Beps onverwacht vrij, lekker zo’n cadeautje. Druk met de veestapel.
@ Cyn weer een nieuw lappie besteld,
@ Bloem zit in Groningen??
@ Raak tijdelijk afwezig, zal wel druk zijn, of weer problemen met inloggen.:hihi:
@ Linda, ik heb operatie aan voet gehad, correctie van stand grote teen, waarmee hopelijk jaren van pijn met lopen achter de rug zijn.
@ Roanna morgen naar ZM, gezellig. Wil ik ook weer, zodra ik weer goed kan lopen.
**
Straks komt A weer, en dan gaan we vanaaf even naar Crazy, hij moet ze Tavla leren spelen, ze hebben zo’n bord meegegenomen uit M.
Gezellig, ff er uit. Ben net al aan de wandel geweest, blokkie om met dat mooie weer, voetje voor voetje, maar kom er wel!
Fijne avond allemaal, ga nog ff naar mijn vissies en kattenhuis.
Zo ik weer boven water:
@Vrije dag: Had ik eergister al gevraagd, wilde eventueel naar de ZM, kijken voor Rubbie voor een jas. Maar hoorde dit pas zeker om 10.30 vanmorgen(gister kon het nog niet!) HEERLIJK!!! lekker niets gedaan. Rubbie een jas gevonden bij Appie Hein… haha… en vanmiddag geslapen heerlijk(de boerderie is in onderhoud, de pagina dan, dus daar kon ik niet op!)
Zo…
Allen een fijne avond, Cyn een del gekocht BAH (;)) en Miertje een verveeldag. Roanna ook naar de ZM… Hoorde trouwens dat mn ouders serieus aan het kijken zijn…via weet ik veel de prijzen best interessant: 2 juni vertrek(woensdag) 2 wkn in select voor 900…(bij S*nweb geloof ik)…
@beps: Oh zo, op die manier. Zonde van je dag dan eigenlijk he, maar ook wel weer een fijn zo lekker onverwachts op zaterdag vrij.
Ik heb de prijzen ook gezien voor je ouders bij Zonwob en dat zijn echt leuke prijzen hoor. Heb ik voor dat geld, elders nog niet gezien. Ik heb ook zitten kijken daar, maar moet later vanwege, als dat kokkie bij de boer gaat werken . Ook heb ik nog een bon ( €50-) van hun, omdat wij er onlangs hadden geboekt en nou zegt hij… kijk eens even naar wat anders dan. :hihi: Nou, ik ga nu te snel vergelijken he en vind de prijzen van wat anders behoorlijk aan de prijs. Moeilijk hoor, maarja… we hebben nog ff de tijd. :idea:
@Miere: :dag: Jij ook nog een fijne avond en veel plezier met alles en natuurlijk je :wub:.
@Roanna: nee ik ben eigenlijk heel blij met die vrije dag. Was gister pas om 2 uur in bed, vanmorgen al om 7 uur wakker…heb genoten…![]()
En de vakantie…ja gewoon wel boeken in de vroegboek, maar goed kijken dat is de truk!!
ellow ladies
ik was lekker snel in grun ‘maar’ twee uurtjes erover gedaan… mn roode speedy gonzales gaat wel.
was makkelijk te vinden en was eens een keer op tijd. maar meaaaah wat koud daar! ik was al gewaarschuwd en dus voorbereid maar echt zooo koud in de ijshal. niet normaal. halverwege de ochtend toch besloten niet te blijven maar gewoon lekker naar huis te gaan (pijnlijk teentje, moe, rugpijn, om het kwartier dweilen) en de verleiding van morgen pootje omhoog, laptoppie op schoot en warm binnen schaatsen kijken… tja…
dus ben weer thuis! was wel leuk hoor! geen spijt van.
weinig verder gebeurd hiero denk ik zo… zometeen lekker crimenight (ook dat! :D)
@Bloemmie: Welkom terug…;)!!
Ouders gaan begin juni…(datum nog niet helemaal cker) 2 wkn naar ADR ongelovelijk…haha(wss met De Vrienden…)
Zo en toen was het zondag, ik ben er weer klaar voor, over 20 min naar t werk
Boerderij is er weer, en bijna aan kant, visjes verzorgd, ook die vanjullie…
Meld me mss straks nog wel
:dag: Fijne zondag
:NETHERLANCynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal :NETHERLAN
Cyn: 2 Maart Thailand… ![]()
Beps: 12 Mrt Almelo- Weekendje Preston Palace(met fam, omdat mn vader 80 wordt)
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
En dan de verjaardagen nog …
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
17/11 Kadin
Roanna.veel plezier op de zm.
Beps,werk ze.
Miere,nog last van het pootje.Waarom zien we Crazy hier niet meer?
Raak,waar zit je?
Fijna dag allemaal
Wat een rust hier…
Ik ben aan het stuiteren… Ik ben aan het zoeken naar een ticket izmir voor zaterdag of zondag :wub:
@ Volgende week al?
Jep… en heb al wat gevonden… Nu nog even ok van mijn baas… en dan boeken ![]()
mogguh!!
spannend cyn!! erg verstandig om eens te kijken hoe hij in t ech is… neem tenminste aan dat je naar hem gaat
ikke met pijn en moeite ‘op tijd’ opgestaan voor het schaasen… komt t pas over een uur… zucht… maar ja, kan ik wel ff rustig wakker worden
goedemorgen allemaal wie o wie kan me helpen, ik krijg nog een email als er hier iets gepost is, zelfs na de tip van beps
Ohhhh Spannend Cyn, ik ben benieuwd!!!
Hier niets te doen… maar goed… we zitten het uit vandaag tot 16.30ruim 3 uur!!