Roanna met of zonder filter???
Nou meisjes, ga nog even wat doen hier thuis en dan nog ff de schapjes halen en vanavond om zeven uur komt de kapster. Dan moet ik klaar zitten voor het gebeuren. :biggrin:
**
*Tot strakkies weer :dag: @ Viva: hier ook lekker weer voor de was buiten te drogen hoor. Lekker windje en zonnetje erbij. Kan geen wasdroger tegenop! *
Zo ik heb de boodschapjes in huis!!
Straks eten we kindermenu(hihi broodjes met vissticks en lekker saussss)
Morgen dus de drukke dag, vandaar nu de rust, en dan… zondag…
**MAAR NU EERST: **
**
http://www.dewinkelinrichter.nl/raambiljetten/b8840_big[1].jpg
**
Zelfs de Welpies van ah kan je nu voor MSN krijgen
zien er cool uit!!
kijken of er hier oranje inkt is of dat ik echt iets stoms aan het doen ben, heb de grote A nvan zwart naar oranje veranderd
Nou is dus hardstikke zwart en blijft zwart helllllllup ik wil ook oranje
@Raak: Ga op het hokje van …reageer… staan en kijk bovenaan je blad staat een letter A. Naast die A staat een streepje. Klik dat aan en je hebt keus uit div. kleuren en toets dan de oranje in en voila. So, tjoba!!
@Beps: Ja, ze zijn leuk he die Welpies. Ik had er een en heb die op het werk bij mijn kassa geplakt en ik was de enige die iets oranje had. Deze leiding die we nu hebben zijn zo saai he! Doen nergens aan! :tssk:
ik denk dat ik iets geblokkeerd heb staan,op mn profiel doet ie het wel:thumbsdown:
goeiemiddag ladies !
Allemaal in het oranje ?
Spring heel vlug even binnen, nu naar de dokter.
Examen gisteren AARTSMOEILIJK !!! Hoop dat ik geslaagd ben.
Lerares ging mij de uitslag meedelen per mail.
Tot laters !!!
Huh?
raak : bij mij lukt het hoor, is ook Belgische computer ! Hihi !
![]()
**Hey Kaylo! Dus je weet nu nog niks. **
Mocht ik je niet meer spreken… een hele fijne vakantie en ga er maar weer lekker van genieten samen met je “ventje”. :vak01:
**@Raak: Ben je wel op het streepje naast de A gaan staan dan? **
ik raak lichtelijk in n dip…iedere autogarage hier in de buurt langs geweest…maar krijg prijzen, daar zou ik mn fiets nog niet voor weg doen ![]()
bovendien staan alle garages tot aan de nok vol…
maar moet m echt binnen 3 weken kwijt…![]()
zo ik de boodschappen en bloemmen binnen, dus nu weekend
filiz balen zeg kun je hem niet op marktplaat* zetten voor een bedrag wat je er voor wil hebben
ben al klaar met koken dus ook dat is weer gebeurd
Raak in de problemen met oranje
kijk het zegt de hele tijd color orange maar blijft mooi zwart
Filiz : ik had hetzelfde probleem, kocht nieuwe auto maar krijg "nix"terug voor mijn oude.Kijk ff op marktplaats of je een vergelijkbare auto ziet en wat ze er voor vragen,als er een groot verschil is klopt er iets niet, maar misschien zie je vergelijkbare prijzen die ze jou ook genoemd hebben
Raak,ook als je het via snel reageren doet???
Filiz,balen zeg,zomers hebben de mensen niet zo snel een auto nodig denk ik en met de benzine prijzen van tegenwoordig…