TTT 92, nog 8 te gaan....100 Here we come

hihi
roanna nerveus… hihi

@ damber hele fijne vakantie ook!!

Die is ook leuk…
Die houden we erin!!

@damber…ook namens mij een hele fijne vakantie…!!

idd helemaal in de nl stemming zo :smiley:

dan kan ik niet achterblijven he!?! ben beniuewd of ik er iets van meekrijg… denk wel dat we tv hebben in ons huiske

Hi Dames, weer een nieuw deeltje : van harte proficiat, goed gedaan !!
Waarom kreeg ik een idee dat er niemand voor Duitsland was !!!:smiley:
Viva en Damber proficiat met je zoon/broer
Beps : gaat nog niet goed he
Trl : lekker half daagje vandaag, al mooi klein bol buikje:hihi:
Toos : vandaag ook aan de crocks, werkse
Bloem : genieten he daar in het hoge noorden
Roanna : aan je kleur te zien zijn Hubs en jij er helemaal klaar voor he
Linda : moet wel op letten hoor blaasontsteking anders wordt het chronisch en dat wil je niet
Hier nu ook zonnetje maar nog wel verwarming, is al kleine verbetering:unibrow:

Filiz : ook lekker vrij vandaag
Enne ik wil ook in oranje maar ben weer digibeetje, waar doe ik dit ??? hellup:lol:

@ raak gewoon je kleurtje aanpassen bij de kleurtjes, net zoals je de grote aan kan passen of onderstrepen of plaatje plakken…etc

vraag me af hoe het kaylo vergaan is met d’r turkse examen…

Nou oke dan, ik kan niet achterblijven nietwaar, dus ook maar in het oranje, hier een klein zonnetje wel wind, weet eigenlijk niet of ik nu wel of niet de was buiten moet hangen, beneden alles weer strak… Nu boven nog:tssk:

hiero geen regen igg… nog maar eens zien of dat in t noorden ook zo is…
als het morgen maar droog is!!!

Viva : was buiten ? dat is voor mij echt tig jaren geleden, heb geeneens wasknijpers, alleen hier wel he voor de verkoop:biggrin:

Nou staat ie bij mij op oranje maar werkt niet:crybaby:

Nog een half uurtje en dan weekend.Vanavond voetbal kijken bij en met vrienden.

[ATTACH]1300[/ATTACH]kijken of dit lukt

bijlage werkt dus wel, veranderen van kleur, lettertype en grootte niet, is belgische computer :crybaby:

@ raak hoe KAN dat nou…
echt… als je je text in ‘snel reageren’ typt
dan heb je gekleurde a, dikke B schijne i, onderstreepte U en daarnaast zit een A met een balkje eronder, die is standaard zwart, klip die open en je kunt alle kleurtjes van de regenboog doen, zoals oranje!!

anyways, ik ben weg, laptop inpakken en richting schiphol, niet om zelf te vliegen, helaas :frowning: maar om anderen op te halen!!
toedelssss :dag:

**Zo hier is het nog droog. Hubbie weer thuis, en die gaat de tv-kast aanpassen. Dat moet al maanden, maar nu is er ineens tijd voor!

Was buiten…ja buiten de droogtrommel, en dan de kast in :lol:!!!**

ik heb eigenlijk geen idee hoe laat nederland speelt??? Dom he, en de was buiten, nou doe eigenlijk normaal alles in de droger, maar vind beddengoed buiten heerlijk, lekker kraken op bed en lekker fris, dus vandaar mijn twijfels, heb dus wel een droogmolen in de tuin staan en dat gaat soms sneller als de droger

VEEL PLEZIER BLOEMMIEEEEE
ZWAAI MAAR IK ZWAAI TERUG!!!

ja alle kleuren
van
de regenboog
kun je selecteren Raak

Viva: Dat doe ik zomers ook…ohhh zo lekker fris dan in de sleepyroom!!!
Maar met die zomerfris van D*sh,…net echt ZOOOO lekker…