Dan ga ik nu ook. Wat een dag! Bloem… als ik je morgen mocht missen, ( denk van niet) dan wil ik je alvast een heel fijn Fries weekend toewensen. Ga lekker genieten van alles.
En verder iedereen die er nog zijn… weltrusten en tot morgen weer. :kus:
sorry probeer volgende week weer meer aanwezig te zijn hier van de week best wel druk geweest, komende weekeind ook morgen voetbal zaterdag barabque van werk zondag uiteten met ouders en zusje moet trouwens morgen effe potje langs brengen bij HA heb mss blaasontsteking
@Linda: He wat vervelend is dat. Ik weet er alles van, heb het ooit ook weleens gehad en dat is ook geen pretje. Inderdaad, liever even na laten kijken, krijg je er wat voor en is het zo weer over. Althans toen bij mij.
Jij ook beterschap ermee.
@Linda: Ook welterusten en beterschap he. Blaasontsteking kan best pijnlijk zijn. Een tip, neem cranberrysap of vitamine C met cranberry. Kun je zo kopen en houdt de boel zuur zeg maar. Vinden bacterien niet zo fijn
@ roanna hahahha die is grappig
@ toos ja zoiets alleen dan dus met die tong op de grond, uitpuilende ogen en t hart uit de borstkast… iedereen kent em wel, alleen kan em nie vinden
@ linda, jaiks blaasontsteking, ff een kuurtje en klaar… mn broer is dit weekend toch AB aan t uitdelen dus wie weet
@ hans, tja… sorry, trouwens sorry, ik was er niet bij… sorry daarvoor