Je hebt ook leuk plaatjes op www.annasanimaties.com
@Filiz: Ga me vanaf morgenavond 11 uur bezig houden met koffers, cocktail lifting en bartrainen
Da’s een goeie Toos. Kokkie op de snorbrommer. :unibrow: Ik lig dubbel hier.
@Beps: Hoe gaat het nu dan met je? Ik moet steeds aan je denken.
gaaf plaatje van kokkie op de scooter
T zal niet waar wezen, duitsers op 1-0:crybaby:
@toos: ja helaas is t waar
goeie avond
dames weer lekker bezig met de plaatjes!! ![]()
@ filiz, opgelucht en waarschijnlijk dubbel gevoel, al bijna klaar voor vertrek denk ik?!
@ viva, wilde je pa niet tot en met aug. op de baardagaam letten!?
ikke weer thuis. de bunnies leven nog gezellig. vanochtend naar de training geweest. super cool!! max zag zwen de laar en wilde met hem op de foto. dat hij net in zn onderbroek stond maakte hem nix uit. erg leuke foto. maar vriendin wil niet dat haar zoontje online zet, logisch, dus jullie moeten me maar vertrouwen dat het cool was.
daarna wat wezen lunchen in HvN en de noren weer zelf geschaatst. heerlijk dat geluid van de klapschaats., heb het echt gemist.
en toen naar huis. lampjes aan en uit, stress!! maar goed, auto nog heel en we zijn thuis.
nu aan de koskovora, finse 60% wodka… jamjam…
mamma had lasagnette gemaakt voor ons, leuk kaartje uit Iran in de brievenbus dus alles okey, en de bunnies dus nog helemaal in orde. super dus!
@Bloem: Heerlijk om te horen en te lezen, dat jij het ook weer “cool” hebt gehad.
Gelukkig dat alles nog goed was/is met de bunnies.
Je kunt weer terug kijken op een geslaagd weekend. Heerlijk toch?
@Bloem; Een geslaagde dag vandaag, genoten van het geluid van de schaatsen. Gelukkig dat het goed gaat met de http://www.animaatjes.nl/plaatjes/k/konijnen/84.gif
Wat een baggerwedstrijd vanavond, hoop dat ze door de portugezen onder de mat geschoffeld worden
Toos: Inderdaad. Dan toch maar liever morgen weer kijken, al gaat het dan nergens om. Moet wel even nieuwe oranje inkt halen. :biggrin:
Toch is het leuk om te kijken, ben morgen wel aan de crock. Maar ik hoorde dat iedereen morgen vroeg wil gaan:slapen:. Afgelopen vrijdag om 9 uur bijna iedereen op bed, moet morgen ook lukken
Daarom. Vrijdags mogen ze tot 9 uur opblijven en doordeweeks tot 8 uur. Kan de verpleging op zijn/haar gemak kijken. :biggrin:
@Roanna: Deze is toch ook wel gaaf he
hihi
wij gaan morgen denken we naar de efteling… morgen moet het stralend weer worden… dus dan ‘moet’ het maar… wel vermoeiend!
Heel mooi plaatje Toos. Heb ik even mijn speciale bril voor opgezet. :unibrow:
@Bloem: Het wordt zeker mooi weer morgen en waarschijnlijk (doordeweeks) niet te druk dus, dat moet weer helemaal goed komen daar. Heel veel plezier met z’n allen.
Zo is dat Roanna. Kregen wel een compliment, jawel, omdat we bewoners mee hadden laten kijken vrijdag. Haha was eigen belang, we wilden zelf ook graag kijken. Het waren dames en die lagen in een deuk als we opsprongen bij een goal
@Bloem: Het wordt morgen mooi weer, dusss wordt een toppiedag
@ roanna en toos, ja en had begrepen dat de rest van de week het zeker minder zou worden…
@ toos, leuk hoor om zo met de bewoners zoiets te beleven