TTT 92, nog 8 te gaan....100 Here we come

Marion,bedankt jij ook veel plezier!!! Ik hoop dat het nog komt,maar denk dat het alleen maar moeilijker wordt,als je begrijpt wat ik bedoel…

En voor de liefhebbers het Wilhelmus ook maar even :biggrin::slywink:

@TRL
Snap je helemaal hoor … dikke knuffelkus!!!

ikke ben er vantussen…

iedereen veel kijk plezier…!!

@TRL: Hoeveel moeilijker het ook wordt, uiteindelijk ga je genieten!! Want als dat kleine wurm in het wiegje ligt, ga je genieten!!!
Ga vandaag dan maar eerst van het voetbal genieten ok :wink:

Ik zit weer in De Stoel… laptopje… En bakkie koffie…
Maandag moet ik naar de HA voor de uitslagen van het maagje en het vocht…maar ik heb al gehoord dat er eea niet klopte, weet alleen niet of dit over de vochtonderzoeken gaat of mn maag :retard:

Ik meld me vanzelf weer…
:dag:

Offfffffff wat spannend weer.

Nou, ik zit er klaar voor. Oranje trainingjack aan, want ik heb het koud.

@Beps: Maarja, dan weet je wel waar ze mee verder gaan als je de uitslagen hebt…

Ik moet dinsdagmiddag nog voor de uitslagen van die hartscan en hopenlijk is alles een bietje normaal, want ik kan nu ff niets meer gebruiken hoor! :angry:

**O ja, kapster net geweest. Wij beide weer lekker kaal. Morgen ff een kleurtje erin gooien en Klara is weer klaar. **

**Iedereen een hele fijne (voetbal)avond nog. **

@Roanna: Ze hebben niet gezegd wat er niet goed was. De HA is afwezig en de assistente mag niets zeggen. De hoofddingen(suiker, schildklier ed) die waren goed…maar ja, die bacterie voor mn maag en de dingen van het vochtvasthouden daar kon ze geen uitsluitsel over geven… Het blijft dus nog ff afwachten

Goed nog een klein uur te gaan, ik ga maar eens aan de drank denk ik…

@Beps: Ja, ja, ik begrijp het. Ergens is er iets niet goed en ander dingen waren wel goed. Daarom, als je alle uitslagen hebt, weet je in ieder geval waar ze dan mee verder gaan. Hoe kom je nou toch weer aan een bacterie in de maag? Wat zit een mens soms toch raar in elkaar he? Maargoed, als er maar wat aan gedaan wordt.

Nou have fun. :slight_smile: Toi, toi, toi. :thumbsup:

Ohhh als ik zo het veld zie… dan krijg ik nog meer de kriebels…
En dan Cruyff, de jonge Mulder en Jack v Gelder…OHHHHH
SPANNENDDDDDD

Al dat tellen van punten, en hoe de standen zijn als ze wel of niet winnen enzo…
PFFFF ik ga echt een borrel nemen, toastjes klaar zetten(:hihi:)

Gezellig Beps.

http://www.annasanimaties.com/Koffie.gif

Ziet er allemaal gezellig uit, ik ben er klaar voor HEEEEEL VEEEEEL KIJKPLEZIER !!! Tot strakkies:dag:

En dat is 1

**Tis stil aan de overkant. **

Oh en mijn computer deed ineens heel raar. Alles groot beeld, geen taak en werkbalken meer en toen alles weg. Ik symsteemherstel gedaan en gelukkig alles weer terug. Pfffffff… nou ik weer ga voetballen kijken.

1 - 0

YES 1-0!!!

Hier is ook alles supersloom!

Spannund!

** Nou, hier niet sloom, maar moest cookies accepteren ofziets en toen dus CTRL ingedrukt houden en toen alles foetsie. Ja, ikke ook digibeet, dus de knop ingedrukt op uit en toen opnieuw opgestart en systeemherstel gedaan en nu alles weer normaal. **

Pffff…maar tis wel wat . :dag:

Als de stand niet veranderd ben ik al gelukkig :lol:

Wat is van de Sar goed he! Pfffffffffffffffffffffffffffffffffff

**NOU ZOWEHEEONTZETTEND!!!

Edje Edje Edje Edje**