tayfur ?
bolayir ?
Laatste 2 pogingen :
bigali
maydos ?
die laatste is vlakbij ![]()
seddulbahir ?
Met " die laatste" bedoelde ik Canakkale. Terwijl ik over mijn antwoord dacht plaatste jij al nieuwe antwoorden, klopt mijn zin dus niet meer.
ligt dus in de buurt van çanakkale ?
Ik ga zelfs vertellen dat het beeld op Eceabat staat. Ben druk vandaag en morgenochtend zit ik in het vliegtuig. Kaylo, mag jij voor mij een nieuwe proberen.
Goede reis. En veel plezier/genot/uitzichten/volharding op The Everest!!
King geniet ‘on the top of the world’!!!
Lieve schatten !
King, een heel fijne reis gewenst hoor ! Enjoy !!!
Gezien ik toch niet meer veel kan komen wegens mijn ongeval (kan de trap bijna niet op, tenzij op mijn kont) mag iemand anders een foto plaatsen hoor.
Ben buiten strijd zeker tot 16 november (dus aan mij gaan jullie niet veel heben !!).
Beppie of Marion (of iemand anders) : aan jullie de eer !!!
Dit topic trekt blijkbaar niet veel volk meer ? :unibrow:
Trekt wel volk, als jij een andere foto plaatst zoals Erik gevraagd heeft…
Hihi zie nu pas je vraag aan Marion en mij… alleen was marion op vakantie…dus dat komt dan vandaag of morgen wel
Ben ik even weg, doen ze helemaal niks meer ![]()
Hahahaha!!! Jij weg, Kaylo ziek en niet bij de compie…
Ja dan is dr weinig te beleven…maar:
HOE HEB JE HET GEHAD???
geweldig, maar het was wel zwaar. 15 Nachten in de tent slapen onder het vriespunt met - 20 als "hoogtepunt), altijd maar op hoogte en dus geen lucht (in de slaapzak kruipen, worstelen met de rits en je bent tien minuten buiten adem). Maar verder, subliem met fantastische uitzichten. Zal binnenkort een stukje met foto’s op het Nepal gedeelte van dit forum zetten (en laat dat hier dan even weten).
@King
Een geweldige, maar ook zware vakantie gehad. Maar je hebt het toch maar mooi gedaan. Dit neemt niemand je meer af. Ben erg benieuwd naar je foto’s !
En dan … zullen we deze topic weer eens nieuw leven in blazen. Is al weer TE lang geleden.
Komt ie dan, de volgende foto.
In welke plaats??? Roept u maar!!!
Marmaris ?
Nee … niet in Marmaris.
turgutreis dan maar ?