Neeje, sorry ! Is een moeilijke ! Laat het zoeken aan iemand anders over ! :mad:
Weet je het zeker Kaylo ???
Even googelen op Afyon
resten van een citadel in afyon dan maar ?
Een wandeling naar de 200 m boven de stad gelegen resten van de dtadel is beslist de moeite waard. Uw inspanningen worden beloond met een prachtig uitzicht op het centrum en op de merkwaardige rotsformaties aan de voet van de heuvel. Van de reeds door de Hettieten gebruikte ves- ting is niet veel meer bewaard gebleven dan enkele muren en delen van torens die werden gebouwd in de tijd van de Seldsjoeken. Het interes- santste bouwwerk in het centrum is de ffiu Garni, een moskee die rond 1272 werd gebouwd in opdracht van Vali Nasrettin Bey, de zoon van de Seldsjoekenvorst Sahip Atas.
Dit MOET hem zijn hoor !
marifran : je krijgt de helft van mijn puntje hoor ! ![]()
Misschien heb je wel gelijk Kaylo , maar ik heb een ander antwoord in gedachten.
Gaat niet om de punt hoor, meer om de lol van het zoeken.
Phrygian remains in the form of monumental cult rocks. Aslantas and Aslankaya are the largest of these. The lion reliefs, which gave the name to these rocks are seen on sides of the rock and cult temples.
En het is inderdaad in Afyon ![]()
Welke lol ![]()
1 Punt voor Kaylo, zij heeft het verdiend met al het gespeurrrrr!!!
Bloem29…43,5 punten
@ngel…32 1/4 punten
Marion…29 3/4 punten
[SIZE=2]Marifran…15 punten[/SIZE]
[SIZE=2]Viva…12 3/4 punten
Beppie1…12 1/4 punten[/SIZE]
[SIZE=2]Cynthia…10 punten
[SIZE=2]Besmile…9 3/4 punten
[/SIZE][/SIZE]**[SIZE=4][SIZE=2]Kaylo…9 punten[/SIZE][/SIZE]
**[SIZE=4][SIZE=2]Toos…6 punten
[/SIZE][/SIZE][SIZE=4][SIZE=2]Antonieq…5 punten[/SIZE][/SIZE]
[SIZE=4][SIZE=2]Turkijelover…4 punten[/SIZE][/SIZE]
[SIZE=4][SIZE=4][SIZE=2]Jill…2 punten[/SIZE][/SIZE][/SIZE]
[SIZE=4][SIZE=4][SIZE=2]Babsch …1 punt
dogus…1 punt[/SIZE][/SIZE]
[SIZE=4][SIZE=2]Cicinetje… 1/4 punt[/SIZE][/SIZE][/SIZE]
Zooo Kaylo op naar een nieuwe foto!
Ah jaaaaaaaaaaa !!!:kus:
Zal bij mij wel weer ne gemakkelijk zijn zeker ? … hihihi !
wat en waar is het ?
Volgens mij zit je er naast Beppie en is het niet de citadel. Zie: http://images.google.nl/imgres?imgurl=http://www.allaboutturkey.com/pic/afyon_Aslantas.jpg&imgrefurl=http://www.allaboutturkey.com/afyon.htm&h=134&w=186&sz=8&hl=nl&start=21&tbnid=qHt8mRTYHxreIM:&tbnh=73&tbnw=102&prev=/images%3Fq%3Dfortress%2Bafyon%26start%3D18%26gbv%3D2%26ndsp%3D18%26svnum%3D10%26hl%3Dnl%26sa%3DN
Maar Kaylo mag van mij de punten hebben, die heeft zich echt suf gezocht ![]()
Daar heb ik de foto vandaan, en de tekst die Kaylo erbij heeft staan, komt volgens mij van die pagina!!
Kaylo, mn complimenten, heb m van best diep op een pagina weg, dus ik had niet verwacht dat het makkelijk zou zijn!!
Klopt die tekst komt ook van die pagina maar die sloeg niet meer op die foto.
Afyon Citadel which was built during the Byzantine period previously was used as a fortress by the Hittite King Mursil II, is another monument to see in the city.
Het Grieks-Orthodoxe klooster in Sumela.
MAKKELIJK ??? :evil:
Pfff…was zojuist begonnen met zoeken… heeft marion hem al!!
HOE IS T’IN GODSNAAM MOGELIJK !!!
Marion : je kende hem zeker wel ?
Ik krijg nu eens nooit de kans om het jullie moeilijk te maken hé ? Verd**me ! :finger: