Spelletje: raad de Turkije foto

Haha ja ik zag het natuurlijk ook meteen, maar helaas Bloemmie heeft weer tig pagina’s open

@ jill, rechtermuisknop op foto, opslaan als, naam wijzigen, daarna uitgebreid bericht maken en bij bijlage kun je gaan zoeken naar je foto, zoals je hem hebt opgeslagen, uploaden en dan berichtje plaatsen

er zijn meer wegen die naar rome leiden, maar das er 1

O jee dit gaat niet goed,ik lig in een deuk en mijn hub erbij,sorry meiden ik laay dit maar aan jullie over ben er echt te stom voor.

Nee niet te stom, precies slim genoeg om je man je te laten zien hoe het moet,…kom maar op we wachten :wink:

Ja Jill, dat heb je er nu van. Here the same. :lol: Ik ben ook zo’n digibeet, dat wil je niet weten. ha, ha.

gewoon rustig aan doen
zoek jij maar een mooi ploatske uit
hebben wij hier wat rust :wink:

stap 1: zoek een plaatje
2. rechtermuisknop: opslaan als…
3. reactieplaatsen: uitgebreidde editor
4. bijlage, dat paperclipje
5. dan krijg je een uitklapvenstertje met beheer bijlage: dan kun je gaan bladeren en zoek je je plaatje er weer bij
6. dubbelklip op je plaatje in de map waar je het opgeslagen hebt
7. kies nu voor uploaden en daarna voor venstertje sluiten
8. je komt weer in je reactie en je ziet nix van de bijlage, maar je typt iets neer zoals: raden maar, en plaatst dan je reactie
9. je reactie wordt geplaatst met jouw text en de foto als bijlage
10. en klaar is jill

je hebt de hele nacht de tijd! :wink:

Haha Bloemmie, moet ik onthouden, als ik dan de foto raad kan ik het ook :dope:

pffffffffffff

Schat weer die zelfde tempel in side… staat ook in je naam… Sla de foto op in het album hier. Verander de naam en dan hierop zetten(net zoiets als met je avatar!!)

Ik Geef Het Op!

Heb jezelf geen fotos op je pc staan?

@ jill, mail de foto ( NIEUWE) die je wilt hebben, maar, plaats ik hem voor je
mn email is bloem29-forum@ hotmail.com

wel ff zeggen dat je gemaild hebt

Nee gewoon doen wat bloem getypt heeft…
Komt goed, laat het anders je mannetje(hihi sorry) lezen, misschien kan hij je ermee helpen

Jill: je blijft toch op tot half 4, dus neem je tijd

mag ook

we hebben geduld:)

Nog maar eens proberen…

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
goed man!! kan je geen rep punten geven want ik ben eruit, maar goed! ikke ga raden!

Niiks goed heeft mijn zoon gedaan ik ga straks zelf proberen.