Erzurum?
tja… ik wacht gewoon ff tot besmile weer langskomt, misschien is het juiste antwoord allang gegeven…
trabzon, antalya, ankara en ook samsun had ik al gezegd nl…
[ul]
[li]Adiyaman[/li][li]Afyonkarahisar[/li][li]Aksaray[/li][li]Aydın[/li][li]Balikesir[/li][li]Batman[/li][li]Ceyhan[/li][li]Corlu[/li][li]Corum[/li][li]Edirne[/li][li]Erzincan[/li][li]Inegöl[/li][li]Iskenderun[/li][li]Isparta[/li][li]Karabük[/li][li]Karaman[/li][li]Kirrikale[/li][li]Kiziltepe[/li][li]Kocaeli[/li][li]Kütahya[/li][li]Manisa[/li][li]Nazilli[/li][li]Ordu[/li][li]Osmaniye[/li][li]Siverek[/li][li]Sultanbeyli[/li][li]Tarsus[/li][li]Tekirdag[/li][li]Tokat[/li][li]Trabzon[/li][li]Usak[/ul][ul][/li][li]Viransehir[/li][li]Yozgat[/li][li]Zonguldak[/ul]of misschien zit ie hier bij[/li]
[ul]
[li]Denizli[/li][li]Elazığ[/li][li]Erzurum[/li][li]Eskisehir[/li][li]Gebze[/li][li]Kahramanmaras[/li][li]Malatya[/li][li]Adapazarı (Sakarya)[/li][li]Şanlıurfa[/li][li]Samsun[/li][li]Sivas[/li][*]Van[/ul]:biggrin:
hahahaha zo kan ik het ook Bloem.
zet gewoon een link erbij map Turkije…hahahahaha
ik ben benieuwd!
misschien heeft besmile hem wel in haar achtertuin staan…
:paranoid: is besmile nou nog niet langs geweest :paranoid:
nee… Besmile is een nieuwe
![]()
aan het maken
@ besmile geef maar gewoon het antwoord… zoeken wij wel terug wie het geraden heeft
Bloooooooooooooooooooooooooemie jij wilt graag de punten.
Nou bij deze het was Kahramanmaras
@ viv heb genoeg goede fotos van Turkije, kan altijd meer bij.
hahaha
en vertel mij eens besmile? hoe hadden we dat ooit moeten raden??
je had net zo goed een foto van een zandkorrel kunnen nemen en kunnen zaggen dat ie bij bloem op het balkon ligt, want das net zo vaag!!
ik weet niet eens waar dat ligt trouwens! ga ik meteen opzoeken!
HAHAHAHAHA das Bloem on the runnnn…
@Bloem: haha had niet meer bijgekomen als het goeie antwoord er niet bijgezeten had
ikke stel voor dat we de punten voor deze foto vergeten en dat er een nieuwe foto komt…
mee eens?
eens, kom maar op met die foto
ach bloem jij hebt hem geraden, neem de punten maar hoor…we halen je wel weer in
OKEY JIJ PPLAATS een nieuwe???
Foto