Sorry Viva, maar ook ik vind bij deze afbeelding alleen maar Valens… En dat heeft er ook maar 2 hoor, geen 2 kleine en 1 grote
Heb nog eens goed gezocht, maar marion had gelijk hoor…
Zie maar 2 rijen hoor Viva
ja… ikke dacht ook valens…
allicht dat het bekend staat onder 2 namen, maar overal waar ik keek kwam ik die van marion tegen
van mij mag ze de punten hebben hoor!!
ikke dus ook, vandaar…
Het Bozdogan-Valens Aquaduct, gebouwd in 368 na Chr, voorzag de Byzantijnse en later de Osmaanse paleizen van drinkwater. De resten van de 900 meter tellende dubbele rij bogen overspannen de belangrijkste verkeersader die door de oude stad loopt.
-Istanbul: This Roman aquaduct brought water to the city from the hills. It was built by the Emperor Valens in 378 A.D.
tis dus hetzelfde… zelfde bouwperiode alleen ander naamppie
Mooi, Marion: Punten en Posten haha
nee maakt niet uit meiden…ik had hem onder roman vandaar, maar die andere die genoemd werd die had er 3
Viva heeft de foto geplaatst dus vind dat zij moet beslissen.
Puntentelling*
Bloem29…3 punten
Vivaturkije…3 punten
Toos…2 punt
Besmile…1 3/4 punt.
Marion…1 punt
Beppie1…3/4 punt
ik wil viva niet overrulen maar denk dat marion het echt goed geraden heeft… het is een romeins aquaduct, gebouwd onder keizer valens en heet nu bozdogan blablabla…
mee-eens??
is goed hoor bloem marion heeft gewonnen
kom maar op hoor Marion…sorry ik had hem onder de andere naam gevonden vandaar…no hard feelings:wub:
@ marion kom maar op dan!!
Komt ie dan ![]()
In welk gebouw kan je deze muurschildering vinden? En in welke plaats staan het?
http://www.wereldwijzer.nl/album/data/500/medium/muurschildering.JPG
Zo jullie kunnen vooruit, ben ik ff een stukje wandelen ![]()
ppffffff… hij is fijn!!
Ik herken het…ben er absoluut geweest…maarehhhh???
Huisje van maria, efeze
al sla je me dood???
ik herken het dus niet
maar tis een christelijke schildering, op wit kalksteen nisje en met groen op de achtergrond…
betend dus ergens rond de laat romeinse tijd gebouwd…
schiet mij maar lek, moet je echt herkennen vrees is