In Alanya ?
Niet in Alanya maar komt wel meer in de richting in ieder geval.
In Antalya??
Nee, je gaat vanuit Alanya de verkeerde kant op!
diyarbakir?
Nee, rijd naar de kust en dan richting Alanya. Onderweg kom je HET dan ongeveer ergens tegen ![]()
Manavgat?
Incekum?
Mersin ?
Silifke ?
Narlikuyu ?
Deel 1 van de vraag is beantwoord. Nu het 2e gedeelte nog … de naam van de grot(ten).
Weet het antwoord hoor, maar als ik het zeg moet ik foto plaatsen hé ? Maar weet niet hoe ? :redface:
Dan moet je een foto zoeken op google ofzo… Deze opslaan op je computer… Dan de foto hier in het fotoalbum uploaden… En dan als hij in het album staat met de rechtermuisknop de foto aanklikken… Dan eigenschappen kiezen…Daar staat dan een link naar de foto, en deze kun je dan plaatsen…
Haha weet niet of het duidelijk is!
Pffffffffff ! Ben daar maar een sukkel in hoor ! Zal ik het antwoord aan iemand anders overlaten dan ? :wasted:
MAAR K WEET HET WEL !
De grotten van de hemel en de hel?
(ps punt is voor Kaylo ;))
Anders dan geef je het antwoord, en dan plaats ik wel een nieuwe foto… Maar krijg jij gewoon je punt!
OK ! De grotten van hemel en hel ?
Had het antwoord naar jou privé gestuurd. Hihi !
Cyn!! Wat doe je moeilijk!
Je kunt hem ook rechtstreeks vanaf je pc uploaden. Zet hem op je bureablad of zo (of waar je je foto’s bewaard) en dan kun je gewoon uploaden.
Uitgebreide editor - bijlage - bladeren uploaden
Ga nu lekker terug naar Gent sporen, werkdag zit erop !
Heb ik dan mijn 1ste puntje binnen ? JOEPIE !!!
Tot morgen allemaal ! :dag:
Of misschien kom ik vanavond even binnen. Dada !!!
En dat was idd het goede antwoord!
De grotten van hemel en hel ook wel Cennet ve Cehennem genoemd.
Proficiat Kaylo … je 1e punt is binnen.
De Score :
Bloem29…41,5 punten
[SIZE=2]@ngel…21 1/4 punten
Marion…15 3/4 punten[/SIZE]
[SIZE=2]Viva…12 3/4 punten
Marifran…12 punten
Beppie1…10 1/4 punten
[SIZE=2]Besmile…9 3/4 punten
[/SIZE][/SIZE][SIZE=4][SIZE=2]Cynthia…4 punten
Toos…3 punten
Jill…2 punten
Turkijelover…2 punt
Babsch …1 punt
dogus…1 punt
Cicinetje… 1/4 punt[/SIZE][/SIZE]
Kaylo…1 punt
@ngel : héél lief van je om dat puntje aan mij te geven ! Bedankt hé ! Eindelijk wist ik eens iets ! Wel stom dat ik niet met dit ding kan werken om er ne stomme foto op te zetten. :tssk:
Zal eens moeten uitpluizen hoe het werkt, zal mijn hersenen eens serieus moeten laten werken dan !