Spelletje: Raad de foto!

Marion2, je zat erg dicht in de buurt, maar…

Roanna GEFELICITEERD!! Het was idd India en we hadden een 4x4 truck gehuurd om op ons eigen houtje de Thar desert te verkennen. We waren gewaarschuwd om minimaal 30 km. van de grens met Pakistan te blijven. Gewapend met heel veel water en wat voedsel en goede moed, heb ik samen met drie Franslieden (die ik was tegen gekomen in Jaisalmer) een fantastisch avontuur beleefd!

Roanna heeft het geraden en mag weer een fotootje plaatsen.

De score tot nu toe:
Toos…7
Besmile…7
Marion2…5
Lennart1…5
Davenuman…4
Roanna…4
Carolina…3
Elsemarijn…3
Xander…3
Sevgilim…3
Jeroen…2
Babseba…2
Raymond19…2
Zhongguo2007…2
Maredaro…2
Strax…2
Ancksumamun…1
Bregje20…1

Nou ik zou zeggen, ik laat mijn beurt maar over gaan, want ik ben er al een tijdje mee bezig, maar krijg de foto hier niet geplaatst. Ik had wel een foto, maar weet niet meer hoe ik 'm hier moet zetten. :angry:

Groetjes :frown:

Oh, nou kijk eens aan Ik ben toch knapper dan ik zelf dacht, want hij staat er dus WEL op. :wink:

Hihi, superknap ben je! :smiley:
Wel een lastig plaatje…

Is het Griekenland?

Portugal?

Spanje

Ik steek even de zee over…Paraguay?

O jee, ik had vergeten erbij te zetten welk land en waar deze mooie haven te vinden is.

Marion2 zat in de buurt met het land, maarja dan wil ik nog wel even weten welk plaatsje het is. Het is een toeristisch plaatsje, dus even goed zoeken maar weer. :biggrin:

Portugal - Lagos?

Nee, die is het niet. Ben er wel geweest. Maar het is…

Die andere…mooie jachthaven :idea:

Cascais dan?

Of de jachthaven van Horta?

Helaas ook niet!!! :slight_smile:

Beide niet?

Nee, echt niet. Toch staat het bekend volgens de gids ( reisleidster) als mondaine en leggen veel beroemdheden daar aan.

Jeetje, wat geef ik veel tips. Moet nou toch niet meer zo moelijk zijn? :smiley:

Ben even weg, maar kijk straks weer of jullie het al geraden hebben.

Damn, ik dacht dat ik met Horta echt goed zat!

Vilamoura dan?

Peniche Portugal (Westelijk punt europa)

Oh wacht, of het is natuurlijk Sagres (zuidelijk punt portugal)

Neee…het is Portimao…