Ja in Portugal, omdat jullie weten dat ik daar geweest ben, maar waar en wat in Portugal. Of ga ik nu te ver???:lol:
En anders ben jij nu aan de beurt Jeroen en zet ik de juiste oplossing hier nog wel een keer neer, want ik vind wel, dat jullie even moeten weten wat en waar dit is. Als info zeg maar!
Heb ff een ander vraagje… Hoe komt het dat sommige mensen de foto als “thumbnail” hebben en sommige gewoon als plaatje in het bericht? Hoe doe je dat als plaatje in het bericht???
Het makkelijkste is om je foto eerst te uploaden in de rubriek vakantiefoto’s http://www.wereldwijzer.nl/album/.
Vervolgens hoef je je plaatje alleen maar te kopieëren en hier te plakken. (rechtermuisknop).
Nou, volgens mij zijn er enkelen die hetzelfde hebben ondervonden als ik om de foto te raden moehahahahaha :beef: Ben wel steeds te laat met raden maar sommige dingen KUNNEN ander niet zoooo vlug gevonden worden.
Die laatste had ik niet geweten. Goed zo Toos! Nou jij nog even een foto hier plaatsen.
By the way: Mijn foto was dus genomen in Portugal de Algarve, om precies te zijn de Cabo (kaap) Sao Vicente , oftewel het einde van de wereld te Sagres.