Spelletje: Raad de foto!

Klopt het is een fjord in noorwegen, gefeliciteerd. Aan jou weer de eer voor de volgende foto.

Hoe is de score nu? Ik weet dat ik geen punten heb, maar ben benieuwd naar hoe de stand is!!!

Hier is de volgende dan. De vraag is: wat is dit, in welk land en wat is de dichtstbijzijnde stad?
Enne… Carolina, de stand ben ik kwijt, misschien wil iemand 662 posts afgaan om de stand te bepalen?
http://www.wereldwijzer.nl/album/data/500/thumbs/foto2.jpg klik op de foto voor een grotere afbeelding.

Op post 418 heb ik dit lijstje gevonden, moest ik morgen geen examen hebben dan zocht ik nog wat verder, maar er is er dus toch al eentje :wink:

Totale score tot nu toe:
Toos…4
Elsemarijn…3
Roanna…3
Xander…3
Besmile…3
Davenuman…3
Jeroen…2
Sevgilim…2
Ancksumamun…1
Babseba…2
Marion1…2
Bregje20…1

correctie ik heb er ook al 4.

Toos…4
Elsemarijn…3
Roanna…3
Xander…3
Besmile…4
Davenuman…3
Jeroen…2
Sevgilim…2
Ancksumamun…1
Babseba…2
Marion1…2
Bregje20…1

Australie: rode rots= Ayers Rock

Carolina, ben je daar heel zeker van?? We hebben zelfs nog een nietmeetelronde ingelast omdat jij op vakantie was in Nederland nadat jij een foto juist had geraden

**Carolina… 1 puntje :stuck_out_tongue: **

Wel ja, jullie verbeteren maar, ik heb echt de eerste de beste lijst boven gehaald omdat ik echt niet zo heel veel tijd heb om 600 posts door te nemen…

Hmmm…volgens mij niet Ayers Rock…dit zijn meerdere monolieten…

Volgens mij is dit Kata Tjuta, ofwel de Olga’s. Niet ver van Ayers Rock vandaan, maar de eerste echt grotere stad in de buurt is dan volgens mij Alice Springs…

Goed Dave, ik had het niet mooier kunnen zeggen.
Aan jou de volgende.
Toos…4
Elsemarijn…3
Roanna…3
Xander…3
Besmile…4
Davenuman…4
Jeroen…2
Sevgilim…2
Ancksumamun…1
Babseba…2
Marion1…2
Bregje20…1
**Lennart1…2 **

Ik heb ook al een puntje, toch? Heb laatst de Israel, Eilat goed geraden:slywink:

Wat betreft de nieuwe foto, ja ik denk ook Australie. Mooi gebied trouwens hoor!

Jammer Raymond, Dave heeft het al helemaal goed geraden en inderdaad het is er prachtig!
Als je je geroepen voelt om de stand bij te houden of te updaten of als je je onbedoeld achtergesteld voelt: doe er iets aan! :slight_smile:

YESSSSSS…

Ik ga vanavond een nieuwe foto uploaden…dus nog even geduld ajb…

Goed, hier de volgende foto…niet al te moeilijk denk ik…

Waar is deze foto genomen…?

Thailand?

Tian Tan Boeddha is een bronzen beeld in Ngong Ping, Lantau-eiland, Hongkong. Het is de grootste zittende Boeddha in de open lucht.

Sorry…hele dag gewerkt dus kon niet eerder op WW zijn, maar Tian Tan Boeddha, Hong Kong, is helemaal goed !!

Toos…4
Elsemarijn…3

Roanna…3
Xander…3
Besmile…4
Davenuman…4
Jeroen…2
Sevgilim…2
Ancksumamun…1
Babseba…2
Marion1…2
Bregje20…1
**Lennart1…2 **
Raymond19…2

Yes:) Hier is de volgende alweer! Waar staat dit gebouw en wat is de naam van dit gebouw?

http://www.wereldwijzer.nl/album/data/500/waarowaar.jpg

Cambodja? Angkor Wat?

Cambodja? Angkor Thom?

Prambanan op het eiland Java (niet ver van Jogyakarta), Indonesie ?