Spelletje: Raad de foto!

De Alaska Range in Alaska, USA ?

kilimanjaro

pyreneeen

Hi Besmile…volgens mij zit je een beetje in de verkeerde richting…het continent is namelijk al als hint gegeven…= Noord-Amerika…

oooooooooooooooookey thx

Sierra Nevada

Moet je wel even duidelijk aangeven WELKE Sierra Nevada je bedoelt! :wink: Ik zat al gelijk te denken, maar dat ligt toch hier vlakbij mij in Andalusia?! Blijken er gewoon **VIJF **Sierra Nevada’s te zijn!!! Welke bedoel jij dus?! Kies hier.

Ik zou voor Sierra Nevada in California gaan…

Oh, enne… Wat is nu eigenlijk de puntenstand?! Dat is al even niet meer bij gehouden, wel?! Die neppunten die Igor uitgedeeld heeft, natuurlijk niet meetellen! :wink:

Liefs,
Carolina

Nog steeds geen goed antwoord:tear: Nog een hint: dit is een winter foto. Over het algemeen ligt er in de zomer niet zoveel sneeuw op deze bergen. Ik was trouwens toch nog even online, maar nu echt niet meer tot morgenavond! Succes!

Mwaah, dat was ook maar 1 punt geloof ik …

Carolina, die foto met dat gestreepte beest is ook nog niet geraden he, en dat voor een virtuele punt… hahaha! Nee hoor, grapje… vergeet dat enge beest, we gaan alleen voor de echte punten!

grin Mee eens om die neppunten nu maar te laten. Neppunten is meer iets voor het wereldwijzercafé, vind je ook niet? Ben trouwens wel stiekem nog benieuwd wat dat beessie nu was en waar je die foto genomen had. Maar laten we dat maar verplaatsen naar de bar.

Enne… Raymond, zijn het dan misschien de Rocky Mountains in Noord Amerika?

mount mc kinley alaska noord amerika

Ergens in Canada? :biggrin:

Ik ben weer thuis en heb het goede antwoord nog steeds niet voorbij zien komen. Ik geef nog een hint, 't is wel goed geweest:slywink: Deze bergen liggen in de VS en ten WESTEN van de Rocky Mountains.

Ik zou haast toch bij de Sierra Nevada in California willen blijven, maar ja, die had ik al genoemd…

De Grand Canyon dan soms? Das dan wel geen gebergte, maar ik weet anders ook niet meer wat er daar in het westen van de VS nog ligt…

Mt Elbert,

Sierra Madre Oriental

sorry er ging even wat verkeerd met posten

the great plains, colarado

Nog steeds geen goed antwoord voorbij zien komen. De staat waarin deze berg ligt heeft dezelfde naam als een grote stad in de VS. :slywink:

coloradoplateau, utah, amerika