koraalzee-eilanden
The Whitsundays?
zonder dat iklaat reageer. Momenteel ben ik erg druk voor het komende zomerseizoen.
Het goede antwoord is gegeven door CCmaas
Het was inderdaad ?Tasmanie
PROFICIAT CAROLINA…JE 1e PUNT IS BINNEN
!!
Hahahaha, en dat net op het moment dat je in Nederland aan het uitrusten bent, proficiat Carolina!!
Nu alleen je 5 onofficiele puntjes nog die niet meetellen :nod:
:lol:
*Dat wordt waarschijnlijk dan een poosje wachten, voordat er een nieuwe foto komt, als Carolina hier op vakantie is.:lol: :drugged: *
Omdat Carolina al aangaf niet veel online te zullen zijn, en we de fanatiekelingen ook niet willen laten lijden, hierbij de volgende foto welke gewoon voor de lol is.
De puntentelling wordt hierbij stil gezet tot het moment dat Carolina haar foto plaatst. Tot die tijd kan er weer geraden worden en de volgende foto geplaatst worden door de volgende om het raadsel draaiende te houden (maar zonder puntenbijtelling).
Let op, het gaat deze keer niet om het land of de streek, het gaat om de benaming, oftewel de plaats exact die op de foto staat.
Tajamulco in guatemala
Bijna goed
, zoek de kaart van Guatemala en geef me de namen van de 2 vulkanen ![]()
Gokje
![]()
Masaya vulkaan en de Pacaya vukaan?
Goeie gok, maar beiden niet juist…
Het Bikini Masief !!!
De Tolimán en Atitlán vulkanen?
Volcan de agua + volcan de fuego misschien?
De vulkaan met de verbrande top is inderdaad Fuego (zijn naam omdat ie nog regelmatig actief is) de andere vulkaan ligt er pal naast en noemt Acatenango (niet actief)…
Babs zat er het dichste bij… aan jou de volgende foto!
Oh leuk!! Jammer dat het niet voor een puntje is… maar dat maakt ook niet uit. Zit alleen nu nog op het werk, dus dat ga ik vanavond regelen, okee?
Helaas, het gaat me niet lukken. Probeerde net weer een foto te uploaden, maar krijg foutmeldingen. Dus de beurt gaat naar iemand anders… Roanna misschien?
Ik heb het vermoeden dat er iets mis is met het uploaden van foto’s. Ben nu al een tijdje aan het proberen om wat foto’s te uploaden, maar de computer is inmiddels al 15 minuten bezig met het uploaden van 1 foto…kan niet goed zijn.
Even zien of het werkt…![]()
(iemand een idee waar deze foto gemaakt is?)
Ik heb geen probleem om er een fotootje op te zetten…:o