Hij komt mij ook niet bekend voor, ga maar wat proberen,
Is of was hij
piloot
artiest
politicus
adelijk persoon
sportman?
Hij komt mij ook niet bekend voor, ga maar wat proberen,
Is of was hij
piloot
artiest
politicus
adelijk persoon
sportman?
Met natuurbehoud kom je in de richting. Hij was voorheen overigens een modetycoon ![]()
Het laatste wat ik gedacht had !
Benninkmeijer ?, zal niet, ik ga verder zoeken.
Denk natuurbehoud in het groot :biggrin:
Wietske Haak zijn verhaal, van mode-ondernemer tot hondenredder. Keerpunt. ‘Tot de laatste minuut met veel plezier’ runde hij een succesvolle Zeeuwse modeketen met twintig fillialen, maar was na verkoop ervan ‘blij verlost te zijn van de stortvloed aan overheidsregeltjes.’ Eindelijk had hij zijn handen vrij voor iets dat hij er tot dan bij deed, dierenwelzijn.
‘Langzaamaan ben ik anders tegen dingen aan gaan kijken.’ Fulltime helpt hij nu, met zijn vereniging Hulp Aan Asielen **Spanje **, mishandelde honden.
Nope, met groot bedoel ik echt heel erg groot (zoiets als Fentener van Vlissingen), maar dan in een ander deel van de wereld.
Hilfigger? ![]()
Nope
Richard Caring?
Woont in Engeland en wil Pr*da overnemen?
Nee, ook niet. Deze heeft alles verkocht en is aan natuurbehoud begonnen. Hij had twee modebedrijven, een heel bekend groot merk en een outdoormerk.
Nog steeds niemand een idee?
Is het in Wenen?
heb je niet nog een hint? ![]()
Okiedokie, nog een hint dan maar.
Hij doet aan groot natuurbehoud in Zuid Amerika en woont ver van de bewoonde wereld in Vuurland.
Heb me echt al het ongans gezocht, misschien deze Dennis Tito ?
Hallo mensen het is het …Jawel De Regenboogspiraal in Valkenburg.Ofwel het Ronald McDonaldhuis in het Geuldal. Hier kunnen kinderen met een handicap een geweldige dag doorbrengen. Goed idee om dit t plaatsen. Is een goed doel.
Groeten,
Mient
Oooops ik ben een beetje te laat zie ik nu
Dank je Reddragon voor je enthousiaste reactie. Is inderdaad een heel bijzonder gebouw en een nog beter doel.
Maar inmiddels zijn we aan het raden naar een volgende foto, doe je ook mee?
Lijkt me wel wat mee te doen, alhoewel ik hier niet echt vaak online ben.
antwoord weg