Had hij een paar maanden geleden niet een ernstig zieke in de familie?..
Nee, niet stiekum op vakantie, geen computercrash, maar wel heel druk met dingen buitenshuis, waardoor wij de computer bijna een week niet meer hebben gezien…de nieuwe foto …
In welk park rijdt deze trein?
http://www.wereldwijzer.nl/attachment.php?attachmentid=691&stc=1&d=1187267029
jeeeeee he’s back!!
ik ga voor…
peru
tarn?
Vandaag reizen we per trein naar Kuranda vanaf station Freshwater, een openluchtmuseum over de** Kuranda Railway**. De spoorlijn die zich een weg baant door de Barronkloof is in 1891 geopend. Hij is geheel, inclusief alle tunnels en bruggen, met de hand aangelegd.
Het spoor werd gebruikt voor het vervoer van hout uit het regenwoud naar Cairns. Later werd hij gebruikt voor uitstapjes uit Cairns naar Kuranda. Nu rijdt de trein 2 keer per dag van Cairns naar Kuranda.
Over het 22 km lange traject doen we anderhalf uur; we rijden door 15 tunnels, nemen 93 bochten (zelfs één van 180 graden) en we stijgen meer dan 300 meter. Vooral het stuk langs de watervallen van de Barron zullen we niet snel vergeten. Hier valt het water met een enorm kabaal 265 meter naar beneden.
mexico?
USA of Australie?
**Puffing Billy Railway **in de buurt van Melbourne, Australie!
Ja dat dacht ik ook Michiel: Puffing Billy in de Dandenongs ten oosten van Melbourne. Als hij goed is is het natuurlijk jouw punt.
Oeps, ik zie nu pas dat de vraag was in welk PARK rijdt de trein, thx lennart1, ik heb al een mooie foto in mijn hoofd!
Nou Michiel: je derde punt is binnen. Ik heb exact dezelfde foto gevonden ![]()
Super, alleen nog even wachten met het plaatsen van de nieuwe foto tot Maredaro hem goed keurt denk ik he!
Hij is uiteraard goed Michiel…
De nieuwe stand…
@ngel…34
Marion2…23
Lennart1…19
Bloem…18
Maredaro…17
Besmile…13
Toos…11
Marifran…9
Carolina…7
Cynthia…6
Sevgilim…6
Liubi…6
Elsemarijn…5
Roanna…5
Davenuman…4
WizardOfOss…4
Xenomania…3
BesteDaniëll…3
Xander…3
Roberts…3
MON13K…3
**Michiel__…3
**Jeroen…2
Babseba…2
Raymond19…2
Zhongguo2007…2
Strax…2
Ancksumamun…1
Bregje20…1
Beppie1…1
Yoshiro…1
En @ngel…de Cairns-Kuranda route heb ik 2 keer gereden en lijkt er wel enigszins op, maar helaas dit was hem niet…
Thx, en dan hier de nieuwe foto;
Welk droomeiland is dit:
http://img252.imageshack.us/img252/7061/1078265707e0a6f30cdabob9.jpg
In Griekenland ?
Malediven ?
Seychellen ? - Praslin Island of le Digue Island
een eiland van Frans Polynesië ?
Virgin Islands