Fout
The Se Cathedral, a famous Goan tourist attraction, is dedicated to St. Catherine
The Church of St. Alex at Curtorim
he Church of St. Anne, at Talaulin Iltias, affectionately called Santana
Allemaal fout!
Met die google hint kan ik niet veel, moet toch de naam weten ???
Misschien moet je eens gaan zoeken op http://www.flickr.com/, daar kun je hem zo vinden!
Heb ik deze al gehad ???
**[Church of St. Monica](http://www.bharatonline.com/goa/goa-travel/old-goa/st-monica.html)
Haha, geen idee maar de goede zit er niet tussen!
Als je aan de hand van de hints deze foto, ook van die kerk, vind, dan vind je ook de naam en plaats van de kerk…
http://img59.imageshack.us/img59/5627/476534006819f295238omj1.jpg
De fotograaf wist zelf de naam van de foto niet, heeft de naam dus maar weggelaten.
Je hebt hem alleen niet op de site gevonden die ik als hint heb gegeven, daar ligt het antwoord gewoon voor het oprapen, als je bijvoorbeeld eens Church Goa of Goa Church intypt, ik noem maar eens wat! ![]()
Ik heb hem gevonden in Google Earth, met dank aan dat plaatje. Ik vind het alleen nogal achterbaks om nu snel de naam te noemen terwijl marifran het lastige werk gedaan heeft…
Hoe bedoel je achterbaks? Oh sorry, ik dacht dat je mij achterbaks noemde omdat ik de naam had gegeven terwijl ik alleen wat hints heb gegeven omdat zodat ze hem dan uiteindelijk kan vinden omdat ze het al helemaal tot in Goa geraden heeft… Nou jah, volgens mij bedoelen we het zelfde!
Laten we het er maar op houden dat ik marifran gewoon het punt gun, dat voorkomt verwarring ![]()
Inderdaad, nou alleen nog even de naam noemen marifran, aan de link te zien ben je nog 1 klik verwijderd van de naam van de kerk! Kunnen we daarna eindelijk na de volgende foto! (volgende keer dat ik een foto raad zal ik er denk ik een iets makkelijkere op zetten!)
Ik geef het op :paranoid::paranoid:, denk dat het niet meer lukt, ben inmiddels scheel met vierkante oogjes:retard:
Op die Flickr site staat een naamloze foto,
Ok, let op, ik ga het nu bijna voorzeggen,
Search: churches india goa | Flickr
3e foto aanklikken en dan kijken wat er onder staat!
St Anthony’s church in Siolim, Goa, India forming a graceful backdrop for the Mayflower tree in full bloom.
Het is dus de St Anthony’s church in Siolim, Goa!!!
De Score :
@ngel…33
Marion2…23
Lennart1…19
Bloem…18
Maredaro…16
Besmile…13
Toos…11
Marifran…9
Carolina…7
Cynthia…6
Sevgilim…6
Liubi…6
Elsemarijn…5
Roanna…5
Davenuman…4
WizardOfOss…4
Xenomania…3
BesteDaniëll…3
Xander…3
Roberts…3
MON13K…3
Michiel__…2
Jeroen…2
Babseba…2
Raymond19…2
Zhongguo2007…2
Strax…2
Ancksumamun…1
Bregje20…1
Beppie1…1
Yoshiro…1
Marifran, je hebt hem na lang zoeken dan echt gevonden (misschien zelfs zonder het door te hebben) erg knap dat je aan Goa dacht! Ben benieuwd naar de nieuwe foto!
Wizard nog bedankt, vond ik erg sportief van je :biggrin:, waarom doe je weer niet wat vaker mee aan dit ‘simpele’ spelletje:smirk:.
Volgende vraag:
Hoe heten deze huizen en waar staan ze
Succes !
Tijdgebrek, wil in oktober/november nog met vakantie, en krijg daar steeds wildere ideeën voor…