Japan?
Nee
Polen?
een hint misschien?
Thredbo in Australie
Sun Peaks - Canada
Nee, nee, nee.
En een hint… Die komt straks misschien. Ben nu heel even weg.
Gokje (hihi)…ik denk dat het in Zwitserland is…
in het plaatsje Versoix, vlakbij Genève…
AND WE HAVE A WINNER!!! ![]()
Lennart, je zat er zooooo dichtbij, gelijk met je eerste antwoord! Maar inderdaad Maredaro heeft het goed! (Heb je die PowerPoint presentatie ook gehad?! ;))
De nieuwe stand:
Marion2…10
Besmile…8
Toos…7
Maredaro…7
Lennart1…6
Sevgilim…5
Davenuman…4
Roanna…4
Carolina…4
Elsemarijn…3
Xander…3
Jeroen…2
Babseba…2
Raymond19…2
Zhongguo2007…2
Strax…2
BesteDaniëlle…2
Ancksumamun…1
Bregje20…1
Liefs,
Carolina
Nee…ik heb op dat bankje gezeten!!!
Geintje…als je een foto van internet haalt heb je de kans dat deze gevonden wordt…
Ik heb even gegoogled en met het zoeken naar de woorden “frozen” en “town” kwam hij zo tevoorschijn…
De nieuwe foto…in welke stad bevinden zich straten waar je door een oude voorgevel naar binnen stapt en je vervolgens nietsvermoedend in een wolkenkrabber bevindt…
http://www.wereldwijzer.nl/attachment.php?attachmentid=335&stc=1&d=1170132414
@Carolina::crybaby: en dan te bedenken dat ik minder dan een maand geleden op weg naar wintersport nog door dat plaatsje ben gereden!!
@Maredaro: Slim hoor! Ik had deze via een PP presentatie toegestuurd gekregen. Vond 'm zo cool!
Moest 'm gewoon gebruiken!
@lennart1: Hahaha, je bent er nog doorheen gereden ook?! Vond het wel erg jammer voor je, maar wilde toch niet bij de eerste gokpoging al aangeven dat je zo dichtbij zat… Had gehoopt dat je zelf verder in die richting zou zoeken!
De nieuwe foto… Gok: Hongkong?
Montréal, Canada?
New york?
Alandur, India?
Nee helaas…nog niet goed…
Singapore?
België?
ik denk Sydney
Hebben ze in België wolkenkrabbers?
En Singapore zou wel aardig zijn…om gewoon 2 keer achter elkaar hetzelfde land te nemen…