REISGENOTE GEZOCHT VOOR VAKANTIE IN ZUID FRANKRIJK de plaats is la tour fondeu

REISGENOTE GEZOCHT VOOR VAKANTIE IN ZUID FRANKRIJK de plaats is la tour fondeu
Beste reisgenote Ik ben opzoek naar een maatje mag op vriendschappelijke basis om naar zuid frankrijk te gaan voor 2 of 3 weken de maand wanneer is bespreekbaar . ik heb een grote tent met 2 slaap cabine’s . het kust plaatsje heet la tour fondeu dat is een mooie camping we kunnen samen dingen onder nemen of apart , om op die manier de kosten te delen het plaatsje heet la tour fondeu . het plaatsje is gelegen direct aan de middelandse zee , er zijn diverse activiteiten voor handen mocht je vragen hebben dan schroom niet en stuur mij een berichtje Groetjes . Ps op facebook heb ik meer info staan op de bestemming in zuid frankrijk met ook filmpjes mijn naam op face book is gerard franke te emmen ; Redirecting... het enigste wat je mee moet nemen is een luchtbed een slaapzak en een hoofd kussen
hallo beste reisgenote de plaats waar we camperen is la tour fondeu er is een duikbasis en veel recreatie mogelijkheden zo als de eilanden ontdekken en fietsen huren en nog veel meer , het is in zuid frankrijk aan de middelandse zee dit is de website van de camping ; Camping La Tour Fondue proche de l'embarcadère pour Porquerolles ook geef ik de website van de duikbasis ; https://www.espacemer.fr/ misschien tot later veel groeten Gerard ik ben trouwens 71 jaar maar zeer actief . voor meer foto’s of info contacteer mij of via hier op deze site . PS Laten we eerst kennismaken en kijken of het klikt, wellicht kunnen we een mooi plan maken. of doe je liever je eigen ding of gang , ik woon in emmen drenthe veel groeten Gerard Kijk ook op min facebook en instagram pagina
facebook is ; Redirecting...
instagram is ; REIS GENOTE GEZOCHT (@gerard_15021952) • Instagram photos and videos


1 like

voor contact voeg ik mijn email hierbij ; g_franke@msn.com