Juli fotowedstrijd: Lokale bevolking in Turkije: NOMINEREN!!

het spijt me Tilki en ramonar maar deze foto’s voldoen NIET aan de eis voor deze maand.

De maand juli gaat om lokale bevolking. Het gaat dus om een portret foto van de lokale bevolking. Hoe mooi de foto’s ook zijn, ze voldoen niet aan de eisen en zullen dus ook uitgesloten worden van deelname.

Jullie kunnen wel deze foto’s weghalen en een nieuwe plaatsen

dank je

Hallo Tilki hier,

Ik begrijp het niet goed, men vraagt een foto dat te maken heeft met de lokale bevolking. Dan toont men een foto dat weergeeft hoe de locale bevolking op het platte land leeft en dan krijgt men een oordeel dat die foto niet overeenstemt met jouw eis of dat die foto iets te maken heeft met de locale bevolking.
Onder welke categorie denkt ge dan deze personen te selecteren, het zijn toch Turkse bewoners of heb ik zo slecht gekeken dan?
Ik denk dat deze foto meer inhoud heeft en stof om over na te denken, dat bepaalde andere foto’s, die wel toegelaten zijn.

Sorry, ik had beter verwacht.

Opspelden van een medaille als geschenk voor dat jongentje z’n “Besnijdenis”.

Hi Tilki

je kunt hier zo over denken, maar lokale bevolking, betekend dat je de lokale bevolking moet kunnen zien. aangezien er geen mensen op jouw foto staan afgebeeld, voldoet jouw foto niet aan de eis van deze maand.

Het staat je vrij om een andere foto te plaatsen, het staat je ook vrij om een volgende keer deze foto wel in te zenden (er komt nog een vrije keuze maand)

Het spijt me als het niet duidelijk is geweest, ik zal de openingspost aanpassen met de eis dat het een portret foto moet zijn of igg de turkse bevolking zichtbaar afgebeeld moet zijn. Voor mij is dit meer dan logisch, maar ik ben niet 100% duidelijk geweest.

Overigens is dit pas een nominatie ronde, later kan er gestemd worden en zal de beste/mooiste/leukste foto gekozen worden

Net een album geplaatst uit de oude binnenstad van Antalya.
Dit was een tekenaar aan de oude haven.
Volgens mij is hij niet echt blij

http://www.wereldwijzer.nl/71624-albums1578-picture10762.jpg

Familie Suikerspin, Antakya mei 2009
Vader en zoons paraderen achter elkaar aan, op zoek naar een gunstige plek voor de verkoop van suikerspinnen.

over 2 dagen sluit deze nominatie ronde!

Er zijn al veel mooie inzendingen, maar er kunnen er nog meer bij… upload gauw jouw foto en doe mee!

dit onderwerp is nu gesloten. Er kan niet meer genomineerd worden

Hier kan nu gestemd worden