Leuke fotoow hor ![]()
Hey, das wel vet dat je daar je stage kunt doen!! Ik moet dus ook bij jou zijn als ik een kamer met zee zicht wil! ![]()
Ik hoorde namelijk dat bij Pi Mar de kamers aan de binnenzijde van het hotel niet zo denderend waren. Ik hoor het wel, en anders tot ziens in Blanes!! ![]()
Ja dat kan maar ik weet niet hoe dat in elkaar zit we zien wel. wanneer ga je dan?
Op welke school zit je? eerste jaar?
welke school zit je dan? eerste jaar?
in den haag op het mondriaan college, en ja eerste jaar
hahaha ik heb net allemaal brandjes geblust echt supercool met zoān sneeuwspuiter door die container
hoort ook bij me opleiding ![]()
ooh dat heb ik nog nooit gehad
haha komt denk omdag ik echt de richting recreatie doe⦠maar het hoefde niet⦠je mocht het doen⦠koste namelijk 200 euro voor die hele cursus⦠(en ik betaal al 750 euro extra per jaar aan uitstapjes&reisjes)
Voor die 750⬠kan je ook uitgaan in Blanes ![]()
Ik ga samen met mijn vriendin en een ander stel daarheen! We vertrekken 24 juli vanuit Breda. We zullen dus 25 juli aankomen.
Ik denk ik vraag het maar alvast, want alles was goed aan het hotel als ik andere mensen hoor, behalve de kamers aan de binnenzijde. Dan zit je dus bijna bij je overburen op het balkon ![]()
Heb je misschien een foto van jezelf?? dan herken ik je gelijk als we daar aankomen ![]()
Ik weet niet hoe dat moet. maar ik kan je niet beloven qua kamers
Begrijp ik! Dat zien we dan wel! Alvast bedankt en tot in Blanes ![]()
ik ga in blanes al kijken voor me 10 weekse stage volgend jaar april ;p
Laat my maar alleen (U)
10 weken maar ik moet 20 weken. Ja kan het bij animafestexperience proberen want ik heb me daar in geschreven. Het is een Nederlandse organisatie in spanje en regelt voor ons stage plaats. Je kan me de site kijken je krijgt bijna alles van ze dus je hoeft niet zelf verblijfplaats te zoeken en eten voor ook geregeld en je wordt er nog voor betaald ook. Je kan het proberen ze nemen snel mensen aan.
okeej thnx
klinkt leuk ik moet volgend jaar 10 en dat jaar daarop 2x 20 weken