ga niet te veel uit van deze hint het is namenlijk een kust plaatsje
Er zit een Tommy’s Chinese Restaurant in Orange Walk (waar ik verder ook nooit van gehoord heb) en dat blijkt een district en een stad/dorp te zijn
o, ik zie nu die hint en die is niet goed , in het vervolg eerst lezen Erik.
Corozal (Town)?
nee
Ambergris Caye, Caye Caulker, Dangriga of Placencia?
De moed begint me toch lichtelijk in de schoenen te zinken. ![]()
en dat terwijl je het helemaal goed hebt deze keer het is in Placencia en ik wist niet of het ten noorden of ten zuiden van de NB 17,5 lag omdat het ongeveer op 17,5 nb ligt :lol:
De score:
1: Marifran…105
2: Roanna…97
3: Loesje505…73
4: @ngel…66
5: Corberana…49
6: Kingfishererik…44
7: Lennart1…39
8: Roberts…34
9: Marion 2…28
10:Bloem…27
11: WizardOfOss…25
12: Maredaro…19
13: Toos…15
14: JurjenB…15
15: Besmile…13
16: Cynthia…10
17: Markr…8
18: Kaylo…8
19: Mela…8
20: Tempelssammy…7
21: Carolina…7
22: pvdt…7
23: Meira1972…7
24: Michiel…6
25: Frank1285…6
26: Liubi…6
27: Elsmarijn…5
28: JoanV…4
29: Davenuman…4
30: Valentijn…4
31: Xenomania…3
32: BesteDaniëlle…3
33: Xander…3
34: Frank34…2
35: Babseba…2
36: Raymond19…2
37: Dirkpie …2
38: Beppie1…1
39: Globeskater…1
40: Vivaturkije…1
41: Tim-V…1
42: Lotte85…1
En wat waren de laatste minuten spannend. ![]()
Verwarrend was dat je zei dat het in de Caribbean lag. Ik dacht letterlijk in de zee, dus ben eilandjes gaan speuren ipv op het vaste land.
Maakt verder niet uit, duurde alleen wat langer. ![]()
Ik ga een nieuwe zoeken. Tot over een paar minuten!
Belize behoort toch echt ook tot de caribbean landen en te makkelijk maken leek me niet de bedoeling hier :lol:
en het ligt aan 3 kanten aan de zee aangezien het op het uiterste puntje van het schiereiland Placencia ligt :vak02:
maar het is inderdaad weer aan jou om een mooie foto te plaatsen om ons het weekend bezig te houden
Het hele weekend? Ik hoop het, heb het bij mij nog niet meegemaakt…
Doe je best in ieder geval!
Pfffffffff…nou, ik heb me op de achtergrond ook wezenloos lopen zoeken en kon het echt niet vinden. Genoeg (oude) restaurants, maar niet deze. Goed gedaan Dirkpie.
En Jurjen natuurlijk ook weer he! Goed hoor! ![]()
Nu de nieuwe. Zuid Amerika?
@Jurjen: Effe off topic. Weet je misschien waarom er geen verwijder/veranderknop meer op dit forum zit?
Geen Zuid-Amerika…
Die edit-knop, die verdwijnt 1,5 uur na plaatsing. Vorig jaar heftige discussies geweest ergens, waarbij de oproerkraaier het gebeuren manipuleerde door oude berichten te wijzigen, daarom is dit beleid gewijzigd.
Voor urgente wijzigingen kun je terecht bij de forumbeheerder van het forum, supermoderators (waaronder ik, ben net deze week achter de schermen gepromoveerd :D) of de administrators (dan bij voorkeur de sitemanager).
Oke. Bedankt voor je antwoord. Maar lastig blijft het nu wel, maargoed, het zal z’n reden dan wel hebben.
In Azie?
Nope, ook niet Azië.
Dan toch ergens in Europa zoeken misschien?
Wederom niet het goede continent.
australie?
Nee
Afrika? Port Blanc?
Werelddeel Afrika is goed!
Noord, West, Oost of Zuidkust?