Het Grote Zoekplaatjestopic

Ik blijf nog even verder vragen: is het in één van de kleine landjes in Midden-Amerika? Die horen officieel ook nog bij Noord-Amerika.

Klopt, heel Midden-Amerika, dus Mexico, Cuba, Jamaica etc. horen ook bij N-Amerika, maar dat is het allemaal niet: het is in de Verenigde Staten van Amerika.

Dan blijven er nog heel veel mogelijkheden over… Ik ga snel weer zoeken!!

is het een uitvergroting van een ventilatierooster

Is het iets in de richting vh Astra Haus te Hamburg dat langs een centrale as omhoog en naar beneden kan ?

Het is geloof ik in de VS zei Maffi eerder. :wink:

“Origineel gepost door Maffi
Klopt, heel Midden-Amerika, dus Mexico, Cuba, Jamaica etc. horen ook bij N-Amerika, maar dat is het allemaal niet: het is in de Verenigde Staten van Amerika.”

Heel goed! Een gedeelte is een ventilatierooster, maar niet alles. Het kan nu niet heel moeilijk meer zijn.

er zijn nog 3 scharnieren

een soort computer behuizing?

Gokje: Wall Street, NY, VS

ik denk dat die 3 scharnieren er ook zijn aan de linkse zijde : totaal dan 6

en Post #7548 : ik zoek niet in Hamburg : ik vraag of in de Vs iets in die richting vh Astra Haus in Hamburg gezocht wordt : een gebouw dat via een centrale as kan dalen en stijgen.

Het zijn inderdaad scharnieren. Het is geen computerbehuizing. Het staat op straat!

OK. Ik ken het Astra Haus en het heeft er niets mee van doen, ook niet gelijkende werking oid. Sterker nog: het is niet eens een “haus”, maar er is wel moeite gedaan om dat zo te laten lijken. Is dit cryptisch genoeg?

Nee, jammer.

• data base building ?
  • generator building ?

't staat op straat : een luchtfilter ?

Nee, allebei niet. Geen “building”.

Nope!

't zal dan wel een parkeergarage zijn, 'k heb ze niet gevonden. 't zal voor een volgende keer zijn. Tot dan !

Heb een erg gaaf kunstproject gevonden waar dit ongetwijfeld onderdeel van is, nadeel is alleen dat er tig van zulke dingen zijn, in talloze steden, voornamelijk in Europa. Maar in de VS kom ik vooralsnog slechts één stad tegen:Washington DC. Rest alleen nog de vraag waar precies, exact de juiste heb ik nog niet gevonden…

Om toch maar een gokje te wagen: 14th & P Street?

@WizardOfOss: waarom twijfel je nog? Volgens deze link zit je juist:

Even wachten op Maffi z’n antwoord.