Het Grote Zoekplaatjestopic

House of birds Rorbucamping.

house of birds through the eyes of mporta

The only hostel in röst island is populated by hundreds of sea-gull. They accompany with their flights and their calls the stay of the tourists of this little Norwegian island

neen stancy zit beter op weg

correct Youth hostel anex hotel.
lijst volgt

De score:

: Marifran…115
2: Roanna…111
3: Loesje505…82
4: Corberana…68
5: @ngel…67
6: Kingfishererik…61
**7: Stancy…46
**8: Lennart1…41
9: Roberts…41
10: Marion 2…28
11: Bloem…27
12: WizardOfOss…27
13: brasgordel…27
14: JurjenB…21
15: Maredaro…19
16: Toos…15
17: Besmile…13
18: dutchgirl…13
19: Maffi…12
20: physio75…12
21: Cynthia…10
22: Jellebowski…10
23: Rvanhegelsom…9
24: Markr…8
25: Kaylo…8
26: Mela…8
27: Liubi…8
28: lagelandenbewoner …8
29: Carolina…7
30: pvdt…7
31: Meira1972…7
32: Tempelssammy…7
33: Michiel…6
34: Frank1285…6
35: Elsmarijn…5
36: Davenuman…4
37: Schoentje…4
38: Xenomania…3
39: BesteDaniëlle…3
40: Xander…3
41: Frank34…2
42: Babseba…2
43: Raymond19…2
44: Dirkpie …2
45: EdjeQ…2
46: Georgessiam…2
47: Tim-V…2
48: Mathilde9900…2
49: lekstokje…2
50: Xena…2
51: patrickboy …2
52: Beppie1…1
53: Globeskater…1
54: Vivaturkije…1
55: Lotte85…1
56: rik072…1
57: Liset84…1

Stancy het is weer aan U

Tssss…die website heb ik menigmaal voorbij zien komen vanavond, maar herkende de foto niet als zijnde die van jou, maar dat lag dus aan mij.

Heel goed gedaan Stancy. :thumbsup:

@Roanna: Thanks !
Bij het zien vd foto dacht ik aan ferry en visserij door die massa zwervende vogels rond één gebouw en ik had zo’n schouw gezien op een dak in Schotland…vandaar…had verder vandaag niet echt tijd om te zoeken.

Ik zal trachten vanavond nog een plaatje neer te zetten!

Wat? en Waar? (land en locatie)

kleine opmerking…
Ik denk toch dat de plaatjes voor velen te moeilijk zijn, (voor mij zeer zeker)
en dat de wedstrijd hier blijft hangen tussen een 4 of 5 tal personen, is dit de bedoeling? Zo ja , geen probleem , ik kijk wel mee, en steek er zeker wat van op !!

zoeken we iets genaamd
The Peacock house

oid

@lagelandenbewoner: het gaat wel om meer dan 4 à 5 zoekers/bezoekers. Eerder heb ik dit al eens gemeld dat ik het eens ff heb nagegaan en er waren wel degelijk enkele andere/meerdere leden on Topic. Niet iedereen stelt vragen.
Sorry, maar ik zie niet in wat dit laatste zoekplaatje moeilijker maakt dan bv. een brug tussen bomen, de gevel ve gebouw, een waterval, een drielandenpunt, … Het kunnen toch niet altijd landschappen zijn. Het enige waar ik zelf niet erg enthousiast over ben is het erg verkleinde formaat v sommige zoekplaatjes. Diversiteit is toch een beetje nodig om het levend te houden.
Trouwens m’n 1ste punt op de ranglijst scoorde ik met een plaatje van één vd deelnemers die hoog op de ranglijst staan, dus ik vermoed iemand vd zoekers vh 1ste uur. Het was een binnenzicht vd refter ve klooster…ook niet direct te localiseren.

Ik ga er vanuit dat je opmerking in algemene zin bedoeld is!
En vragen staat vrij hé? Ik denk niet dat dit plaatje een moeilijke zoektocht gaat worden.
Of zijn we misschien een beetje moe gezocht en aan een kleine rustpauze toe?

-geen peacock house. Die zijn maar een onderdeel/bijkomstigheid vh geheel.

Tip:

Europa, en het is groots.

In de UK?

Een pretpark of zo. Het lijkt wel of er in de achtergrond een blauwe olifant staat.

• U.K. : neen
  • Pretpark : neen, toch niet wat algemeen onder pretpark wordt verstaan. Voor diegene die het heeft laten oprichten moet het wel een speeltje geweest zijn.

Het is niet alleen groot maar ook groots !

Het park / de tuin, of het gebouw?

Alles is er groot en groots !

Ik begrijp waar je heen wilt, kan alleen de goede zoekterm nog niet vinden. Even nadenken bij een kop thee :slight_smile:

Dan moet het haast wel in de USA zijn?

@Maffi: hé, 'k geef dan al eens een tip…zie #5367 ! Europa !