Het Grote Zoekplaatjestopic

Gran Canaria, het op 2 na grootste eiland en van Roque Nublo staan heel veel plaatjes op Google

Lastig, ben er nooit geweest :slight_smile:

iNDERDAAD mARIFRAN, MAAR DAAR HEB IK DIT PLAATJE NIET VANDAAN GEHAALD, WEL VIA GOOGLE, MAAR NIET VAN GRAN CANARIA.

Sorry… had de capslock nog aan staan. :redface:

Ik houd het op Tenerife

Dat is al goed. Nu nog even het gebied.

Anaga Mountains, Tenerife?

Nee, daar niet.

Even lunchen nu.

Paisaje Lunar?

Pico el Teide

Macizo de Adeje?

Ik wist eerlijk gezegd niet eens dat dat eiland zoveel van die gebieden heeft, maar allen die jullie noemen zijn het NIET!

Natuurlijk kijk ik jullie antwoorden even na en het lijkt er soms ook best op, maar ik heb hier echt wat anders staan.

Lol

Montana Amarilla?

Ik weet het anders ook niet meer… moeten we in het noorden of zuiden zoeken?

Of misschien Barranco de Masca?

Haha, het is echt een flinke zoektocht, nogal wat bergen op dat eiland idd… :slight_smile:

Montana de Guajara (The Guanche Princess)

Oeiiii…ik durf me bijna niet meer te vertonen hier. :beef:

Ik was voor dit plaatje een keer aan het zoeken geweest op Tenerife en nu blijkt dat een paar van jullie het wel degelijk goed hadden dat het op Gran Canaria ligt en dat zie ik nu pas bij nader onderzoek.

Moest ook eerst even mijn sociale leven bijhouden en dacht, zal ff kijken hoever ze zijn.

Ik schaam me diep, maar durf het wel te zeggen, dat ik weer een fout heb gemaakt.

Het is dus echt zeker weten op Gran canaria, alleen het gebied is nog niet goed.

Marifran en Brasgordel zaten er al wel dicht bij en hierbij zeg ik dan ook even, ik zoek niet specifiek een berg, maar een wandelgebied daar ergens met een naam dus.

Shame on me… :redface::redface::redface::redface::redface::redface::redface:

Ik zoek een wandel/natuurgebied op GRAN CANARIA.

Ik zeg: 10 punten aftrek :):):slight_smile:

Ahaaaa…, kan gebeuren!

Is het Barranco de Mina dan, op Gran Canaria?

Nu lig ik helemaal krom…wij ons helemaal rotgezocht hahahaha…geeft niet hoor :beef:

Sorry nogmaals. Dat mag echt!!

Ik schaam me ook diep.

Ik zal even een ander plaatje van dat gebied erbij doen.