Het Grote Zoekplaatjestopic

dus wel iets in de branche van tovenaar/heks/bosjesman … met één hand, of die een hand “verloor” ??

Bosnië?

Belgie?

nee niets is van toepassing.

behalve dan " verliezen "

is het op een eiland?

is het een bever, op vaste land of een eiland ?

nee het is geen bever
en nee het is ook niet op een eiland

-Een beer ?

nee geen beer (of ander dier)

iets meer foto

Duitsland?

volgens mij is het een grote kei, met daaromheen gietijzeren beelden van gevallen soldaten

Ik heb nog niet verder gezocht, maar ik denk dat een deel van wat het voorstelt een persoon is: er zijn vaag wenkbrauwen, 2 ogen, neusgaten en mond te herkennen.

lagelandbewoner
komt goed in de richting

maar soldaten zijn het niet

-Krijgsgevangenen?
-iets ivm de Holocaust?

Krijgsgevangenen niet echt

iets ivm de Holocaust? dat dan weer wel

Als deelnemende zoekers aan deze Grote Zoekplaatjestopic zijn we ergens toch allemaal een beetje of zelfs grote fotoliefhebbers.

Daarom deze oproep:
Laat ons met z’n allen een stem uitbrengen op één vd 4 genomineerde foto-albums als** “Mooiste foto-album 2010” op de Topic** WW Community Verkiezingen 2010.

Elke foto is een persoonlijke perceptie en de meest intensieve waarde ve foto wordt ervaren door de maker vd foto, maar er is bij de genomineerden toch een foto album dat prachtig genoeg is om door derden gesmaakt te worden en bijgevolg deze oproep een beetje verantwoordt.

N.B. Zelf ben ik geen fanaat van verkiezingen op forums e.d. maar de uitzondering bevestigt hier de regel … we blijven in de sfeer van foto’s en plaatjes.
**Kijk toch maar even … en stem op het “Mooiste foto-album 2010”. **

A.u.b. schiet niet op de pianist en laat bij uitzondering dit intermezzo toe.

In een van de Balkanlanden?

Of misschien wel gewoon hier in Nederland?

@Brasgordel: even de vraag van Lagelandenbewoner niet opgemerkt: Duitsland?

of misschien wel Polen?

duistland inderdaad even gemist maar is ook mis

Nederland klopt dan weer wel

zeeland?

neen geen zeeland