Het is een soort afscheiding… in de strikte en enge zin vd term is het volgens mij logisch of waarschijnlijk: maar zo uitdrukkelijk wordt het weer niet bepaald.
Poeeh je hebt er 1 uitgezocht joh…
Laten we het weer even gooien op… waarvan is het gemaakt?
Basalt?
van Basalt: neen
is het een oud aanlegsteiger voor schepen
Helaas, ook dat niet.
zijn de palen van steen of van hout?
-werd al eens gevraagd “van hout”: neen
-van steen: ook niet
I give up…
“You give up” ?
Aan alle zoekers:
laat ff al die materialen langs de kant…hout, steen, basalt, beton, … draai de knop even om…en stel een ander soort vragen…want ongeacht welk fabricatiemateriaal geciteerd wordt zolang het plaatje niet gevonden is vrees ik in alle talen hierover (=uit wat het gemaakt is) “neen” te moeten zeggen.
Nou, ik geef het ook op hoor. Wil ook niet lullig doen, maar jou plaatjes zijn over het algemeen zo gecompliceerd, dat men na de vragenrondes al snel afhaakt heb ik het idee. Ik in ieder geval wel. Waarom denk je dat ik op zoveel punten sta? Juist omdat het zoeken wat makkelijker was en over het algemeen ook plaatjes zijn/waren, die terug te vinden zijn op het internet, wat met eigen gemaakte foto’s niet altijd het geval is. Hoe mooi ze ook zijn hoor, daar niet van.
Je hoeft het natuurlijk ook niet al te gemakkelijk te maken, maar het zoeken moet wel leuk blijven is mijn mening. We doen het er zo maar even bij en niet iedereen heeft zeeen van tijd om alles tot in de naad uit te pluizen.
Hopenlijk begrijp je wat ik bedoel en wil ik je ook echt niet beledigen ofzo, maar hier heb ik niet zoveel zin meer in. Ga gewoon lekker door, alleen ik haak voorlopig ff af!
zo moeilijk is hij niet
Juvre fence made out of Whale bones
zo moeilijk is hij niet
Knap gevonden.
Deze foto heb ik niet zelf gemaakt hoor, van het internet geplukt en als ik al een zelfgemaakte foto plaats verifieer ik eerst of hij wel degelijk terug te vinden is op het internet.
(The Dream Lion…fotografeerde ik zelf…maar hij was wel degelijk te vinden op internet…trouwens in de weerspiegeling van dat werk kon je min of meer zien dat hij in een museum of kasteel of zo stond: de weerspiegeling v plafondschilderingen weerspiegelen erin.)
Er is mij in eerdere posts ook al eens attent gemaakt op het tegenovergestelde …dat het zoeken het juist spannend maakt. En als ik even een tijdje niet op WW aanwezig kan zijn en ik was aan beurt toen heb ik tips genoeg gegeven opdat er echt een oplossing kwam voor het te zoeken plaatje opdat het spel verder kon gaan.
Ook dit te zoeken plaatje is o.a. op het internet terug te vinden zoals ik het publiceerde.
Vragen staat vrij…
Tip:
Het is oud 18de eeuws…het is een afscheiding/omheining/muur… het is langs de openbare weg zichtbaar… Het lijkt beschermd tegen verwering met de tijd daarom is er wellicht die overkapping. Die muur/omheining is bijzonder doordat het van iets ongebruikelijks gemaakt is voor een afscheiding/omheining/muur.
Een grensaanduiding ? Ik heb geantwooord; dat kan het zijn in de strikte betekenis…(vb.een afsluiting omheen je eigendom is tenslotte ook een grensaanduiding).
Vragen staat vrij. Er kunnen eerst toch meer algemene vragen komen zoals bij vele zoekplaatjes het geval is ipv te starten met waaruit het gemaakt is. Dan was er misschien al een grotere evolutie naar de place to be.
Het is in Denemarken.
…en nog dit: ook ik heb het bij het zoeken al wel eens niet zien zitten hoor en andere leden zullen ook al wel eens afhaken of eentje laten voorbijgaan, zo denk ik toch. Ik denk dat ieder al eens op een moment komt nu even niet.
volgens mij heb ik het antwoord al gegeven
zie hierboven (post 3230)
GEFELICITEERD Brasgordel! Dit bewijst dat ik toch zoekbare en vindbare zoekplaatjes plaats! Juvre is inderdaad het dorpje op het toeristische eiland Romo en ligt ten Zuid-West Denemarken waar hij staat.
Jouw beurt om het interessant en spannend te maken!
De score:
1: Marifran…108
2: Roanna…103
3: Loesje505…81
4: Corberana…67
5: @ngel…66
6: Kingfishererik…56
7: Lennart1…41
8: Roberts…37
9: Marion 2…28
10:Bloem…27
11: WizardOfOss…27
12: JurjenB…21
13: Maredaro…19
14: Toos…15
15: Besmile…13
16: Stancy…13
17: Cynthia…10
18: Jellebowski…10
19: Rvanhegelsom…9
20: Markr…8
21: Kaylo…8
22: Mela…8
23: Liubi…8
24: Carolina…7
25: pvdt…7
26: Meira1972…7
27: Tempelssammy…7
28: Michiel…6
29: Frank1285…6
30: Elsmarijn…5
31: JoanV…4
32: Davenuman…4
33: Valentijn…4
34: Schoentje…4
35: Dutchgirl…4
36: Xenomania…3
37: BesteDaniëlle…3
38: Xander…3
39: Frank34…2
40: Babseba…2
41: Raymond19…2
42: Dirkpie …2
43: EdjeQ…2
44: Georgessiam…2
45: lagelandenbewoner…2
46: Tim-V…2
47: Brasgordel…2
48: Beppie1…1
49: Globeskater…1
50: Vivaturkije…1
51: Lotte85…1
52: rik072…1
53: Liset84…1
54: Xena…1
Op naar de volgende van Brasgordel !
waar is dit?
Uuhm misschien moet je het plaatje niet opslaan met de titel van wat het is ![]()
Saaremaa (Estland)?
Kinderdijk is een klein dorpje 15 km ten oosten van Rotterdam met de grootste concentratie van oude molens ter wereld! De 18e eeuwse molens van Kinderdijk zijn een wereldberoemde toeristische attractie en staan of de UNESCO werelderfgoedlijst.
Je kunt over de dijken wandelen en de 19 molens zien, die rond 1740 gebouwd werden om de polder van Kinderdijk te draineren. De molens speelden een belangrijke rol om overstromingen in het gebied te voorkomen, temeer omdat het grootste gedeelte van dit gebied onder zeeniveau ligt.
(@Brasgordel:met dank aan de ondertiteling op je zoekplaatje)
@Loesje505: jij hebt het ook opgemerkt maar niet geantwoord of was dat je antwoord?)
Wie krijgt er eventueel een punt?
Wedden dat ik het punt krijg omdat het Estse molens zijn die brasgordel express “kinderdijk” heeft genoemd:)
Overigens vroeg Marifran deze molens al een keer, en toen had ik ze goed (20 december 2008, zie ik)