Het Grote Zoekplaatjestopic

Midden-oosten?

Niets van het bovenstaande is goed.

ivm de kleuren, de foto lijkt me erg gefotoshopt of is het werkelijk zo?

iets in de stijl van enkele honderden jaren terug, maar in werkelijkheid niet zo oud?

Welkom terug trouwens Loesje. Weer helemaal terug in Nederland?

Hmmmmm…is het iets van een paleis dan? In Amerika?

De foto is van internet en misschien wel een beetje bewerkt, maar het geeft echt goed de werkelijkheid weer. Tis echt een geel gebouw en het is ook al wat ouder. Het enige dat ik bewerkt heb is dat ik een tekst aan de linkerkant van de deur heb weggehaald… anders zou het wel heeel gemakkelijk zijn voor jullie :wink:

Geen paleis… en als je met Amerika gewoon de USA bedoelt ook niet daar…

Dank je wel. Ik ben al een tijdje terug… alleen beetje hierzo verzaakt omdat ik het te druk had met m’n nieuwe studentenleventje :wink:

Marocco?

Ook niet

Zuid- of Latijns Amerika?

Latijns Amerika inderdaad…

Is het in Cuba?

Is het een campus of een universiteit of zoiets dergelijks?

Parlementsgebouw?

'k weet niet of deze autopsie klopt:
Eigenaardig het is alsof de andere kant vh gebouw de buitenkant/straatkant is en dat je door de poort een domein binnengaat omdat:
-links: de twee borden met info/publiciteit of wat dan ook, werden aangebracht met eventuele tekst gericht naar diegenen die via de poort toekomen, dus bord met rugzijde in de foto.
-een afvalbak? aan één vd palen, eveneens geplaatst alsof je toekomt via de poort en niet andersom.

Heeft die ster op de torens z’n belang ivm de aktiviteiten binnen/achter de muren of in het gebouw?

De stokken op het gebouw: vlaggestokken? antennes?

Een station?

Achterzijde van de ingang van een soort themapark?

Of de in/uitgang van een gevangenis? (omgekeerde bordjes zouden kunnen dienen om mensen te waarschuwen de deur niet te laten openstaan:D:wink:)

is het Chili, Cuba ,Argentinie , Paraquai, Uruquai of Peru?

Martinique?

Zo… m’n tentamens zitten erop dus kan ik me gaan richten op deze foto…
Tis niet Chili, Cuba ,Argentinie , Paraquai, Uruquai of Peru.
Dit is wel echt de ingang van iets… voor de rest snap ik niet zoveel van je analyse Stancy ;).

Geen gevangenis, of de achterkant van een themaparkingang. Tis namelijk een gewone voorkant van een ingang!!!
Sterren staan niet echt ergens voor… die stokken op de torens? Ik gok vlaggenstokken, maar dat is niet echt van belang.
Ook geen station, parlementsgebouw, campus of universiteit,

Om dat gedoe van die kleuren beetje uit de wereld te helpen heb ik nog een wat recentere foto toegevoegd met extra detail… waar ik iets meer aan moest fotoshoppen ;).

Je schrijft “Tis niet Chili, Cuba ,Argentinie , Paraquai, Uruquai of Peru.”
Dus Martinique was goed???

Ooh die had ik gemist… sorry zo’n lijst nieuwe dingen. Nee daar ook niet.

Nou daar gaan we dan. Is het in Mexico, honduras, guatemala, nicaragua of belize?