Het Grote Zoekplaatjestopic

Nood Amerika?

Scandinavië?

Zweden?

Meer van Bled?

De voorzetjes nog niet verleerd :slight_smile:
Noord Amerika is goed !

Het is “The Esopus Meadows Houselight” in de Hudson River en behoort tot de zone vuurtorens "Lighthouses of New York -Greater New York Harbor - Hudson River and Long Island ". Het zou thans gerangschikt zijn als Nationaal Monument.

ivm het aantal posts en sterren die ik door die spelletjes pijlsnel zie stijgen had ik het wel degelijk over mezelf met een algemene hint naar de moderators en administrators om dit entertainment eventueel uit de gewone posts te halen en ze bv. te rangschikken in een nieuw bijkomend vak vd profielen voor elk lid.
Buiten mezelf, viseerde ik niemand persoonlijk. Het is te beschouwen als een denkpiste om:
enerzijds de échte posts ivm reizigersinfo en anderzijds de spelletjes afzonderlijk te rangschikken kwestie wanneer iemand een persoonlijk profiel bekijkt een directer overzicht te hebben.

Ik weet niet of het kan, wat jij vraagt. Ik heb de vraag inmiddels op het intranet van Wereldwijzer gezet. Als ik meer weet laat ik het weten. Mogelijkheid 2 is een apart profiel maken (Stancy2 of zo) voor de spelletjes :slight_smile:

Vrienden laten we lekker voortspelen,daarvoor dient deze topic!!!
Om iedereen aan het lachen te brengen heb ik dit plaatje uitgezocht.
Daarna gaan we terug voort namelijk plaatjes raden!!
georges.
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/04/08/1207664296-210.gif

Ik vind het een beetje onzin om voor spelletjes een andere account aan te maken. Dan moet je elke keer onder 2 namen inloggen. Snap ook het probleem niet helemaal… waarom zou het aantal posts een probleem zijn? Waarom onderscheid maken in verschillende soorten posts?? Dan moet je nog veel meer dingen gaan scheiden: ik post ook in andere fora hoewel mijn “kennis” in het Spanje forum ligt.
Beetje muggezifterij…

Ik sluit me hier helemaal bij aan…waar gaat het over?

Laten we de discussie hierover dan ook sluiten en back on topic gaan…was het antwoord goed??

Nog even een kleine aanvulling ter overdenking:

Er zijn ook leden die alleen maar op 1 landenforum posten en meer dan 75 % van hun posts is of reclame of onzin…hoe kun je die herkennen?
Juist: door de posts te lezen (en zo kom je er dus ook achter wie wel en wie niet ter zake kundig is, gewoon door te lezen en vragen stellen)

Geef je 100% gelijk Corberana!!
Het had beter geweest als Stancy zijn bezwaren ergens anders had gepost,want voordat je het weet,worden er van alle verwijten rondgestrooit en waar gaat het dan eindigen?
Laten we lekker voortspelen,daarvoor dient deze topic!!

groetjes:georges.

Hier heb ik niets aan toe te voegen :thumbsup:

Stancy mag weer een nieuwe foto plaatsen

1: Marifran…107
2: Roanna…102
3: Loesje505…79
4: @ngel…66
5: Corberana…64
6: Kingfishererik…54
7: Lennart1…41
8: Roberts…36
9: Marion 2…28
10:Bloem…27
11: WizardOfOss…27
12: JurjenB…20
13: Maredaro…19
14: Toos…15
15: Besmile…13
16: Cynthia…10
17: Rvanhegelsom…9
18: Jellebowski…9
19: Markr…8
20: Kaylo…8
21: Mela…8
22: Liubi…8
23: Carolina…7
24: pvdt…7
25: Meira1972…7
26: Tempelssammy…7
27: Michiel…6
28: Frank1285…6
29: Elsmarijn…5
30: JoanV…4
31: Davenuman…4
32: Valentijn…4
33: Xenomania…3
34: BesteDaniëlle…3
35: Xander…3
36: Stancy…3
37: Frank34…2
38: Babseba…2
39: Raymond19…2
40: Dirkpie …2
41: EdjeQ…2
42: Georgessiam…2
43: Beppie1…1
44: Globeskater…1
45: Vivaturkije…1
46: Tim-V…1
47: Lotte85…1
48: rik072…1
49: Liset84…1

Ik ben het helemaal met de vorige sprekers eens. We spelen dit spelletje eigenlijk al zo lang en nooit heeft iemand hier geklaagd of een mening gegeven, over het zus en zo.

Ik ben er dan ook voor, dat we gewoon op oude voet doorspelen.

By the way… kijk even hoeveel posting ik al heb. lol2 Ben je dan iets aan het zoeken bent, zie je door de bomen het bos niet meer. Hi, hi.

@Marifran: :dag: Lang niet gezien. Weer op reis geweest en/of gaat dat binnenkort weer gebeuren?

Nou luitjes… zet weer 'm op!

In ieder geval een heel fijn weekend allen. :dag:

Hasta luego!

't was maar een hint, denkpiste… zeker geen probleem of geen bezwaar.Ik dacht alleen om het speelse vh nuttige te scheiden voor diegenen die op zoek gaan naar reistips.
Sorry, was zeker niet de bedoeling om te muggenziften want uit de reacties heb ik ook wel wat opgestoken o.a. dat je dan onder 2 namen moet inloggen, dat je kan blijven splitsen en dat een aantal posts reclame is die er ook niet uit te halen zijn, enz… Met deze overwegingen ga ik ook akkoord hoor.
Sorry en gesloten.

De naam vh gebouw en waar staat het?

staat het in Nederland?

Niet in Nederland.

een kleine tip dan?