fotowedstrijd

Hallo,

Zou je dit svp in de Helpdesk willen plaatsen? Dan kan de jury er naar kijken.

www.wereldwijzer.nl/helpdesk

Groeten, Jeroen

Citaat Origineel gepost door TPR89
Goedemorgen Jeroen!

Hier meneer zeur.

Ik vind het heel knap hoe meneer JT83 stemmen blijft krijgen. Dit is gewoonweg niet leuk meer. Mijn vriendin & ik gaan al onze vrienden en familie af om hun stem te vragen, dus we waren superblij met de 90 stemmen die we vanochtend bereikten dankzij de stem van mijn tante (CiskaVD). Ik kreeg zo rond 8 uur een berichtje van haar dat ze gestemd had, en toen was de stand als op onderstaande foto. De foto is net om 10 uur genomen omdat ik op mijn stage aankwam en de pagina nog openstond van toen ik om 8:45 wegging.

Zoals je kunt zien staat de stem van mijn tante daar al bij, zij had vanochtend dus gestemd. Tussen 8:45 en 9:25 heeft JT83 welgeteld 30 stemmen erbij gekregen. Ik krijg er haast bewondering voor hoe hij dat regelt binnen drie kwartier tijd, misschien wel minder?

Mocht je de echte foto willen zien, ik stuur hem je graag op.

Als Lisanne verliest van die andere meneer/mevrouw die veel stemmen heeft, zou dat jammer zijn, maar niet heel gek/raar. Maar die JT83 maakt het echt wel bizar bont!

Groeten,

Tim Rijnders

1 like

Dank je voor je bericht. We nemen het donderdag mee in de controle op frauduleuze stemmen. De definitieve winnaar wordt daarna bekend gemaakt. De finalisten zijn daarvan op de hoogte.

We houden het inderdaad scherp in de gaten, het is dus niet zo dat de stand die je nu ziet zonder meer de uitslag zal zijn. In geval van fraude zullen er zeker stemmen in minderingen worden gebracht.

In ieders geval bedankt voor het meekijken en het sturen van dit bericht!

Top, bedankt :slight_smile:

Ik werd nogal chagrijnig toen ik zag dat er 30 stemmen binnen no-time bij die gast bijkwamen, zo zat hij ook al vals te spelen tijdens de halve finales! Zelfs mijn vriendin lukt dat niet met haar medestudenten op de universiteit! Ik ben benieuwd! :slight_smile:

Wat ik overigens afvraag, er staat hier iets over stemmen in mindering, maar als het echt nep accounts zijn, lees: zelfgemaakte (dat kunnen jullie vast zien) dan is dat toch reden voor diskwalificatie? Staat zelfs in het topic!