Foto's !

tsja :stuck_out_tongue:
kzou zelf ook neit willen werkn in n disco oid.
vind uitgaan/losgaan leuker:Y

jaaa kan ik me wel voorstellen
wel leuk werk lijkt me of nie ? wel druk maarj !
ik ga even douchen ! :smiley:

haha Sandra, klopt wel…
Zelf uitgaan is misschien leuker, maar hij werkt / danst / heeft muziek en alles en hij krijgt er nog geld voor ook :smiley:

ik doe alleen promotiewerk daar engastelijsten dus ik ga genoeg los daar hoor driekwart van de avond ga ik los :wink:

oohoh zo fijn! :smiley:

maaaar nogmaals ik ben zo terug (even douchen)

heee een vriendinnetje van mij was 4 weken geleden in de now&wow in r’dam :smiley: woon je daar ook?

ne ewoon in leerdam
ik heb nu al anderhalve maand een pauze met now&wow ben het ff zat binnekort weer haha

hoi ik ben dr weer, ik verveel me mateloos

hahaha :stuck_out_tongue: maar jij bent nieuwe propper van arena ofzo? :slight_smile:

yep

gezelliig nogmaar… heel veel nachtjes slapen :frowning: vrijwilligers die morgen nog een dagje willen carnavallen in noordwijkerhout? nee? oh school? goh kep vakantie :frowning: waaaroooom niemand meeeer!

ik heb ook vakantie !! :smiley: weeeet je toch ! :cool:

ik verveel me dus nu mateloos, echt vervelennd $%^#

haha DsmnD, ik heb dezelfde piercing als jij (zie foto alleen lijkt daar meer op een puist haha)

http://pic18.picturetrail.com/VOL935/3250387/6647192/126463880.jpg

ik ben dus de linker (kijk een beetje wazig; de drank was gratis dus vandaar)
en die 2 andere kerels zijn collega’s

die zijn cool die piercings daar…

ik wilde er zoeen kleine schuin boven mn lip

ik wil/wilde tongpiercing, maar zelfs als k 18 ben of ouder mag het nog nie, die van mn tante was dichtgegroeid & moest operatief verwijderd worden…

oeii das even flink lullig ! en pijnlijk…
ik wilde eerst ook altijd een tongpiercing, maar nu wat minder…

het enige wat ik op dit moment wil is WEG !

operatief verwijderd? :expressionless: dat is minder idd… ik zit vol met gaten haha ik heb een wenkbrauwpiercing, tongpiercing, ik had een labretpiercing maar die heb ik eruit gehaald want die vond k te standaard worden en heb nu dus ook aan de zijkant van me lip, draag soms een ringetje en soms klein balletje :smiley:

waarnaar toe,…? :smiley:

Haha, kheb nog vakantie, maar kben al weer eens vroeg wakker. :expressionless: !
Kmoet zo naar die achterlyk ortho, gaat hy weer zeggn : Je draagt je beugel niet goed. Goh nee ?! meen je dat, kheb hem nooit in dat achterlyke ding :smiley: !

hahaha… maar moet je wel doen hoor:geek: :whistle: