Shit… was deze rechtstreeks te…
Anyway… Cameo is regelrecht op weg naar een clean sheet.
Theiz… ik heb je zoveel kansen gegeven een punt te scoren… Nu ben ik even klaar met Schotland en Noorwegen hoor…

Shit… was deze rechtstreeks te…
Anyway… Cameo is regelrecht op weg naar een clean sheet.
Theiz… ik heb je zoveel kansen gegeven een punt te scoren… Nu ben ik even klaar met Schotland en Noorwegen hoor…

lol
Kaatsheuvel ![]()
lol2
Dan toch ! In de achtertuin van …
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa… Goedzo Theiz, hoe herkende je het zo (had me nog niets verbaasd als Cameo je alsnog voor zou zijn geweest).
Score:
Cameo 4
Theiz 1

Ah, weer makkie! ![]()
Gemeentehuis Kaatsheuvel! ![]()
ah… was nog een oud plaatje dat ik klaar had staan voor als ik weer eens even snel iets nodig had.
Goed dus… Ik ga het nu weer wat lastiger maken (hoop ik)
Score:
Cameo 4
Theiz 2
Chengdu?
nope, maar je zit op het goede continent lol2
gokje: Hongkong?
of toch maar die andere grootstad: Shanghai?
Xi’an?
Chongqing?
Ultieme gok :
In Taiwan : Taipeh ?
En dus niet Hong Kong, noch Shanghai…
Yes ! Taipei !
Niet alleen in Chengdu, Shanghai, … is er een ChingQing N. Rd.
Sorry, kan link niet kopiëren. Kruispunt Sec.5 & Sec.4.
Knap gevonden. Ik had beter eerst kunnen kijken welke Chinese steden überhaupt streetview hebben in plaats van lui te gokken;)
Lol, goed gedaan Cameo. Had ik weer ergens een straatnaambordje laten staan…
@rj1102: Maakt niet uit of steden streetview hebben, meer toeristische steden hebben altijd wel van die “blauwe rondjes”, als je het oranje mannetje daar naar toe sleept, dan kun je 360 graden rondlopen op die plek… en die misbruik ik dan ook regelmatig voor dit mooie spel.
Zeker nu er kanonnen als jij, Sjos, Cameo, LineC en Marineduiker meespelen… moet het een beetje moeilijk houden.
Voor Cameo hoeven we even niet meer bang te zijn, die gaat weer even in retraite, maar dat betekent dat Sjos weer terug kan komen…
HALL OF FAME / Google Street View Expert
LineC 10*
Sjos ********
Cameo *****Marineduiker ***
Martijng * - dutchgirl * - rj1102 *
C4th - VideJo
Oke, gaan we weer…

Is dat de oprijlaan naar de achtertuin van je buren?
Ofwel, is het in Nederland?
Wist niet dat C4th buren had die zo groot wonen… (Of iig, zo’n grote oprijlaan hebben.)