Is het überhaupt in Thailand ?
Vat Xieng Thong gezien ? In … Montpellier, Frankrijk :biggrin:
Luang Prabang
Nope, het is niet überhaupt in Thailand, ook niet in Montpellier, Frankrijk, Spanje, Nederland of de rest van Europa trouwens.
Wat betreft de andere scheldwoorden die de wereld ingeslingerd zijn… ze lijken niet op de plaats die ik zoek (die trouwens uit één woord bestaat, dus Chiang Mai en Hua Hin vallen ook af) (ook al omdat de gezochte stad niet in Thailand ligt trouwens).
Aha, dus Luang Prabang (twee woorden) is van de tafel, maar Laos nog niet??
Oh, jouw scheldpartij hierboven betrof een stad in Laos :biggrin:
Maar correctamente, Laos is nog niet van de tafel, sterker nog: Laos is het hoofdgerecht!
Is het bijna 11 uur in de avond,vlak voor ik naar bed ga en dan geeft C4th een openbarende hint.
Gevolg: als ik morgen ga kijken, is het weer geraden.
Heb ik wat gemist ?
Opportunistisch gokje : Vientiane ?
@VideJo: En hoe… Hoofdgerecht -> hoofdstad… Tja, je had gewoon hetzelfde kunnen doen als Cameo en een gokje (opportunistisch, wild of gefundeerd) kunnen doen.
Alleen de naam van de stad is genoeg en dat heeft Cameo dus mooi afgemaakt.
Het is dus inderdaad een Wat… De Wat Thong Khan kham om precies te zijn.
Score:
Cameo 3
VideJo 1
De volgende. Dit keer weer van een land waar Google streetview een grote dekking heeft (in tegenstelling tot Laos, waar “plekjes” in steden een beetje streetview hebben.
Ah waar in Vientiane is die tempel gelegen dan, want heb hem kennelijk gemist in mijn bezoekje aan de stad en kan ook geen andere plaatjes vinden via google.
Dank! Net langsgelopen destijds zie ik :lol:
Austin, Texas, VS
Het is werkelijk waar ongeloveloos (zoals mijn kleine nichtje dat noemt)… Ik plaats een makkelijke plaat van Parijs, waar zelfs de poot van de Eiffeltoren nog zichtbaar is en men doet er werkelijk waar drie dagen over deze te achterhalen, ik plaats iets waarvan ik denk: “Dat wordt een rustig weekendje voor mij” en hoppa, het eerste antwoord is direct raak…
Daar gaan al mijn warme hints
Score:
Cameo 3
VideJo 1
rj1102 1
Wenen, Ankeruhr.
Prettig weekend !
Ik denk werkelijk waar dat jij een record op je naam heb gekregen VideJo… Nog nooit heeft iemand sneller een antwoord gegeven.
Ergens had ik het idee dat deze nog best lastig was. Ben enkele keren in Wenen geweest, maar kan me niet herinneren hier ooit zelf geweest te zijn.
Score:
Cameo 3
VideJo 2
rj1102 1
Lerend van Laos: eerst gokken en dan gaan eten of slapen, anders ben je te laat.
Dus: Christchurch, New Zealand
Oakland?
Gok ik ook maar:
Ander land en continent : in Zuid-Afrika ? Durban ?
Ander land is goed, ander continent is goed.
Zuid-Afrika is niet helemaal goed.
Durban is helemaal niet goed.