De bank in Ommen is van Kees Hoogendam en heet ‘Vechtsiel’. Het is een denkbeeldig fossiel uit de Vecht. Het lijkt op aangespoelde resten van een dinosaurus; een ruggengraat met uitstekende ribben. Je kunt erop zitten met puntige ribben tussen en boven je. De ruggengraat is van Bentheimer zandsteen, de ribben zijn van kunststof.
Inderdaad: Niet de Utrechtste Vecht (daarom ook de hint met de naam van het water… wilde het niet direct weggeven).
Marineduiker heeft weer een punt.
Een speciale vermelding geef ik aan zowel LineC als VideJo, omdat ze me weer van wat extra informatie hebben voorzien die ik niet had (ik was trouwens vorige week nog in Ommen (op de fiets nog wel), maar kan me dus die dode kunststof walvis niet herinneren).
Score:
Marineduiker 3
dutchgirl 2
rvd 1
VideJo 1
Theiz 1
Dublin
Nee herstel, Cork
Dat is wel heel snel (ook goedgerekend zou worden: De stad waar C4th eind oktober naar toevliegt voor een vakantie
).
Score:
Marineduiker 4
dutchgirl 2
rvd 1
VideJo 1
Theiz 1
Deze weet ik niet. Cork is een prima stad al heb ik voornamelijk het nachtleven gezien.
Maar toch gokken, Spanje, Santa Cruz de Tenerife.
Je bent warm.
Warm als in de Canarische eilanden?
Dan ben je te warm en moet je weer wat meer noordelijk ![]()
Ik kan hem niet vinden, Gok op Ibiza.
Nope. Het ligt wel op het “vasteland” van Europa.
Ah Gibraltar-Stad, dacht ik eerst al maar dacht dat het uitzicht richting Cueta was dus kon het niet vinden.
Volgende rondje mag ik zeker niet meedoen?
Jaaa… dat is goed !!!
HALL OF FAME / Google Street View Expert
http://media.wereldwijzer.nl/vast02/wwz.1446.png
LineC ****
Marineduiker **
martijng1 *-dutchgirl *
C4th
Wat mij betreft wel. Kan dan nog wel een leuk duel worden tussen jou en LineC, die ook weer meedoet ![]()
Goed, nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Moaw zij is wel erg goed en ik heb soms wel een behoorlijk gebrek aan tijd om mee te doen.
Dit plaatje, ik denk aan Parijs.
En ik denk aan Madrid.
En ik denk aan een puntje voor Marineduiker ![]()
Score:
Marineduiker 1
Ik beslis zelf wel of ik terug meedoe. Nee dus, ik pas …
Euh… als je de winnaar van de ronde ervoor laat meedoen moet je echt de openingpost aanpassen zodat dat voor iedereen geldt.
Heb geen probleem met het afschaffen van de regel maar uitzonderingen geven altijd discussie.
Via Wereldwijzer app