En ook Oceanie is redelijk fout…
Antarctica en Europa zijn het ook niet.
En vooruit, ook in Noord-Amerika hoef je het niet te zoeken.
Montevideo
Knap van je, hoe kom je er op (vraagje, wat was je volgende werelddeel gok geweest als ik je geen hints gegeven had?)
Score:
rj1102 2
Ik denk dat ik eerst nog (Oost-)Europa zou hebben geprobeerd en dan pas Zuid-Amerika. Met Zuid-Amerika had ik wat geluk dat ik na “taxi Buenos Aires” direct “taxi Montevideo” probeerde en daar opvallend veel plaatjes van witte taxi’s met gele streep op de motorkap zag.
Ik zie een zwarte joker liggen dus moet wel Tskaltoebo zijn.
Zwarte joker? Wat is dat en waar zie je dat liggen?
Als hij er niet meer ligt, dan heeft waarschijnlijk De Mol (38’40**"**) hem meegenomenlol2
O, daar kijk ik nooit naar, dus begrijp het nog niet helemaal, maar dat geeft niet.
Haha, dacht al dat dat wel snel geraden zou worden. Snel is dan weer iets wat deze week niet op mij van toepassing is. Leuk zo’n nieuwe laptop… ook leuk dat je er dan achterkomt dat mijndocumenten naar C verwijst, waar veeel minder ruimte is dan op D en dat je hem dan verplaatst terwijl je je outlook open hebt staan en die outlook files dan weer onder mijn documenten staan… Lang verhaal kort: ik heb zo lopen kloten dat zelfs systeemherstel me niet meer kon redden (nooit geweten dat dat ook nog eens de weg kwijt kon raken). Compleet terug naar fabrieksinstellingen (en hierbij ook nog een aantal documenten kwijt geraakt de ik voor morgen moest inleveren voor mijn opleiding… ). But I’m back. Dit keer niet met een WIDM-plaatje, dus Georgie kun je schrappen!
Score:
rj1102 3
Wat een digitale ellende.
En zijn ook nog eens sinds vandaag al mijn molkandidaten eruit.
Tijd voor een borrel in Carbost, Schotland
Zat jij ook op Stine & Emilio ofzo? Dat waren mijn mollen… wegens spreiding nog een paar puntjes over… en die wilde ik inzetten op Ruben, of toch Jan, of… In ieder geval niet op Olcay.
Een Talisker zou er momenteel wel ingaan inderdaad.
Score:
rj1102 4
(tipje: weer geen foto uit oost-europa :biggrin:)
Mol (B) lol2
(abdij van Postel)
Grinnik. Welkom thuis Line.
Score:
rj1102 4
LineC 1
Op Loes en Stine. Ik weet het nu echt niet meer.
Not to worry, ik weet het ook niet en begrijp het al helemaal niet. Wie is de mol? Nooit van gehoord. Kun je op Stine & Emilio zitten?? Zijn dat de nieuwste Ikea stoelen??? ![]()
Het is de Nederlandse versie van ¿quien es el topo? Dat kijken ze in Sevilla toch ook wel?
Na de Nederlandse De Mol-reeks kijken we dit voorjaar naar een nieuwe Vlaamse TV-reeks van De Mol waarvoor naar Mexico gereisd werd.
O leuk Mexico. De Belgische versie heb ik vorig jaar ook gekeken, beetje behelpen via internet want VIER zit helaas niet in mijn kabelpakket.
Geen idee, ´t zal ongetwijfeld. De enige TV die ik kijk is het ochtendjournaal en tussen de middag iets waar ik siesta bij kan houden, haha.