Geen flauw idee.
Chinees of Koreaans schrift ? Vrij sober, palmbomen…
Op een eiland misschien ?
Gokje : Taipei ?
Geen flauw idee.
Chinees of Koreaans schrift ? Vrij sober, palmbomen…
Op een eiland misschien ?
Gokje : Taipei ?
Met Taipei zit je in ieder geval al wel in het goede land
Tainan !
link : Google Maps
Sorry voor de vertraging… oudste guppie van mijn zus viert dit weekend haar verjaardag en aangezien C4th in de top 2 van leukste tantes wil blijven staan (niet zo heel moeilijk, guppie heeft slechts 2 tantes) is het hier de hele week al heel erg druk. Ze krijgt een grote gehaakte pinguin (net als haar tantes gek op pinguins) en een puppy taart.
Hoe dan ook, Tainan is goed en hiermee wint Cameo het rondje.
Het volgende rondje start ik vanavond, in verband met pleisterwerkzaamheden voor de taart :biggrin:
Cameo 30******
LineC 30****
Sjos 10********
rj1102 10******
Marineduiker ***
dutchgirl ** - Sterko **
Martijng *
C4th - VideJo - corberana
Is dagje later geworden. Verjaardag van wurmpje is voorbij, ik heb weer tijd voor hobby’s waarbij ik geen pleisters in huis hoef te halen, noch voor de taart, noch voor het cadeau.
Nieuw rondje begint nu:
Luzern, Zwitserland
Helemaal goed.
Score:
Sterko 1
Beetje in de war? In twee spelen hetzelfde plaatje?
Hier dan ook maar; Ruined stone building, Cill Chriosd, Suardal, Isle of Skye, Scotland, UK
Oeps… verkeerde foto. Maar geen nood, kan altijd nu de goede alsnog plaatsen.
Hoef niet eens te overwegen om Zaan een puntje te geven, want… hoewel het erop lijkt en het ook inderdaad wel een ruined stone building is, is het niet diegene die Zaan als antwoord gegeven heeft.
Hier het goede plaatje voor dit spel:
Montevideo
Montevideo is goed.
Score:
Sterko 2
Ziet er Japans uit, maar het is in Honolulu op Hawaii. :chin:
Lekker bezig Sterko!
Je laat je niet van de wijs brengen. Ga zo door!
Score:
Sterko 3
Oh ja, nieuw plaatje…
Geen idee, dus maar een dartpijltje op de wereldkaart gegooid en die kwam terecht in Tulsa, Oklahoma.
Eh … was hier al te zien, toch !?
Ander continent. In een voormalige hoofdstad.
Goed geheugen Cameo… Inderdaad heb ik ooit blijkbaar bijna hetzelfde plaatje, maar vanuit een andere hoek al eerder gebruikt.
Als je de afgelopen ronden bekijkt, zou je alvast kunnen concluderen in welk werelddeel we zitten (dit gezegd hebbende zal ik deze cyclus binnenkort wel weer een keer gaan doorbreken, 't moet immers niet TE makkelijk worden)
Het continent Afrika…
Even tussendoor :
Entebbe, Oeganda