Bielefeld, Duitsland
Net genoeg tijd gehad tussen 3 Op Reis en Reizen Waes;)
En dat is helemaal goed.
Je komt met stip binnen op 1 binnen in deze ronde ! :biggrin:
Terni
Asjemenou… ik had nog nooit van die plaats gehoord, maar Line weet het snel te vinden… respect.
Score:
rj1102 1
LineC 1
Zagreb
En ik maar denken dat er een link was tussen Terni en Valentijnsdag…![]()
Klopt, ook enig idee waarom die plaat (welk een gebouw daar rechts in dat straatje staat?
Score:
LineC 2
rj1102 1
Klopt helemaal.
Heb even gekeken waar de naam Valentijnsdag vandaan kwam en daar was sprake van twee St. Valentijns, één van hen was de bisschop van Terni, vandaar.
Maar het tweede plaatje (die van Zagreb) heeft (weliswaar op een heel twisted manier) ook wel een link naar Valentijn. Benieuwd of één van jullie die ook nog weet te achterhalen.
Is dat het "Museum van de verbroken relaties’ in Zagreb, met geknakte Valentijnsrozen.
En de nieuwe, ik moet gokken, want ik moet morgen weer vroeg op: Cancun, Mexico?
Toch nog een ingeving: Fortaleza (Brazilië)
lol2 Grappig, euh … met een cynisch kantje …
Misschien een tip voor volgend jaar : Ook in LA vind je een gelijkaardig ‘initiatief’.
'k zou je haast nog een bonuspunt willen geven voor het museum van de verbroken relaties.
Fortaleza is ook goed!
Score:
LineC 2
rj1102 2
Lol :biggrin:. Dat museum (of de onmiddellijke omgeving van) leverde RJ hier al een puntje op …
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=172323&page=136&p=1107181&viewfull=1#post1107181
![]()
Ik begin maar weer in Cancún
Dat was even zoeken;)
Haha… tijdens mijn vakantie was je daar ook al
Ik las op Valentijnsdag van dat museum, vond het een leuk idee ![]()
Speakin’ off… dit jaar mijn meest succesvolle valentijnsdag alle tijden gehad, maar liefst twee afspraakjes met meneren (Tandarts en Fysiotherapeut…)
En, Cancun is goed.
Score:
rj1102 3
LineC 2
lol2
Gabarone, Botswana?
Redelijk fout ![]()
Wilde gok, mooie naam : Port-de-Paix, op Haïti …