Uiteraard is dat goed.
Score:
rj1102 1
LineC 1
Uiteraard is dat goed.
Score:
rj1102 1
LineC 1
Queenstown
link
En ook dat is goed.
Score:
LineC 2
rj1102 1
Amman
en da’s goed!
Score:
LineC 2
rj110 2
wordt nog een leuke strijd zo ![]()
Glasgow ![]()
Aye!
Score:
LineC 3
rj1102 2
Terug in Denemarken? Qaqortoq?
Jouw redenatie volgende zou ik zeggen: Land goed, stad fout.
Nuuk
Yup, en Line gaat er met het punt vandoor.
Score:
Score:
LineC 4
rj1102 2
Jaipur ?
The water Palace near Jaipur, indeed.
I think.
Kwam me idd bekend voor :biggrin: !
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=146838&page=130&p=1015352&viewfull=1#post1015352
Huh :nadenken: ?
Waar zijn eigenlijk die plaatjes van Nuuk en Jaipur heen ?
Zie posts #4079 en #4083.
Ook in het Grote Zoekplaatjestopic is een recente foto verdwenen, met name van de Tham Piu grot
Zie : post #8788.
Op mijn mobiele apparaat krijg ik ook alleen maar een foutmelding, als ik hier of in het spelletje van de zoekplaatjes wil gaan kijken. Ik kom er dan niet meer in.
Wereldwijzer is gisteren overgeschakeld naar een andere server,misschien dat daar de problemen liggen dat er sommige plaatjes zijn verwijderd (error’s)
Kan Nuuk en Jaipur een link van de foto’s hieronder plaatsen,dan kan ik die nadien even in de juiste postings terugzetten.
groet,Georges.
Zie posts #4079 en #4083.
Nuuk (Groenland) en Jaipur (India) zijn de laatste twee zoekplaatjes van C4th in dit spelletje (posts #4079 en #4083). Dus C4th kan dit eventueel terug in orde brengen.
Kan idd de reden zijn waarom de app (tijdelijk) niet meer werkt. Maar of dit ook verklaart waarom recente foto’s zijn verwijderd, … ?
Ik evenmin …
Ik stel ook vast dat postings van Leontien (wereldwijzer) met link verwijzing ook 9/10 niet naar behoren werken…
Ik stel ook vast na het overschakelen naar een andere server mijn avatar is verdwenen,vind ik eerlijk ook gezegd raar.
Heb al een berichtje gestuurd naar Jeroen,meer kan ik niet doen.
Zelf heb ik die foto’s niet verwijderd,heb momenteel andere zorgen aan mijn hoofd.
Offline:
@ LineC,
We zijn het aan het onderzoeken,ook heb ik gevraagd aan Jeroen waarom dat jij je post niet kan aanpassen met je premium account.
Ik zal je verder op de hoogte houden.
Groet,Georges.