Forumspel: Raad de Google Street View Stad

Armenia

Knap ! Armenia zelf stelt niet zo veel voor, maar de regio is bijzonder fraai.

En euh … de eerste vijf wijzen letterlijk de weg naar …

De hints worden er niet makkelijker op Line.

Sjos: Goed gevonden, het is inderdaad Armenia. Was wel nieuwsgierig naar het plaatsje. Een medecursist van mij komt oorspronkelijk uit Armenia en vertelt daar zo vol liefde over dat ik toch maar eens een blik op die stad moest werpen.

Score:
rj1102 3
Cameo 2
Sjos 1

Nochtans :).
[ul]
[li]Lees : de eerste vijf letters van Armenia zijn de beginletters van de plek waar het gebouwencomplex in kwestie staat. Zie dit zoekplaatje in het GZPT
[/li][li]Meer retsina : anagram van die plaatsnaam
[/li][/ul]

Colombianen houden oprecht van Colombia en zijn er trots op. En, de gastvrijheid van de Colombianen is ongeëvenaard.

Caïro

Cairo it is.

Score:
rj1102 3
Cameo 3
Sjos 1

Sintra, Portugal

Es correcto!

Score:
Cameo 4
rj1102 3
Sjos 1

Kom op jongens, even Cameo pesten en nog een extra plaatje raden :slight_smile:

Dnjepropetrovsk, Oekraïne :slight_smile:

Knap gevonden!

En daarmee win je weer een rondje en adem je een zeker LineC weer behoorlijk in de nek :biggrin:.

HALL OF FAME / Google Street View Expert

LineC 20*****
Cameo 20****
Sjos 10******
rj1102 10**
Marineduiker ***
dutchgirl **
Martijng *
C4th - VideJo

Nieuw rondje, kijken of iemand de een-tweetjes van Cameo en LineC kan doorbreken :slight_smile:
Succes en have fun!

Toch maar even de spits afbijten :biggrin: :

Indianapolis, Indiana (USA)

Sorry voor de vertraging… heb enige computerellende… iets met gedwongen op Windows 10 overgegaan (even de computer een half uurtje onbeheerd gelaten en het gevaarte besloot opeens de update die ik al maanden buiten de deur heb weten te houden te installeren…
Vind het nog geen grote verbetering en ben nog aan het overwegen om de boel weer terug te draaien…).

Anyway: Indianapolis is (uiteraard) goed.
LineC bijt het spits in dit rondje af.

Score:
LineC1

Georgetown, Guyana

Ik heb tot nu toe ook de boot afgehouden :biggrin: . Toch benieuwd …

Houden zo…
De computer zou er sneller van moeten worden… sneller in de prullenbak misschien…
Ik wil hem af en toe nog wel eens in “hibernation” schoppen (oftewel: klep dicht en later weer verder), maar dat laat ik na de eerste twee keer wel na… geen beweging meer in te krijgen.

Maar goed, Georgetown is goed!

Score:
LineC 2

Timaru, Nieuw-Zeeland

Pfff …

Timaru is goed.

Score:
LineC 3

Je gaat weer lekker Line!

Seogwipo !
op het Zuid-Koreaanse eiland Jeju

:question:
't is me werkelijk een raadsel hoe jij van elke uithoek van de wereld zo snel de plaatjes weet te vinden…
(samengevat: 't is goed).

Score:
LineC 4