Montevideo
Haha, nice try, maar toch fout.
Je bent in ieder geval vanuit Nederland wel zo’n beetje de goede richting uitgevlogen, maar je moet het wat noordelijker (en oostelijker) zoeken (uit mijn hoofd).
Is het op Cuba?
Dan moet het wel in Brazilië zijn ?
Met Cuba zit GerHannimo meer in de buurt van de goede stad dan Cameo.
Cameo moet nog noordelijker en GerHannimo moet het zuidelijker zoeken.
Als hintje kan ik misschien nog een (voormalig) werkloosheidsformulier uit Groot-Brittannie meegeven (en dan nog iets verder uitwerken en doordenken).
There is magic in …, maar toch een stuk ten westen van Montevideo;)
ja en een stuk noordelijke dus ook he… and magic it is, al dan niet onder het genot van rode wijn!
(en dan maar hopen dat er geen ratten in de keuken lopen)
Aha, met dank aan RJ :
Kingston !
Oost, West … de wereld op zijn kop ![]()
luisterend naar de hits van UB 40 kom ik in Kingston town.
dan moet ik toch wel een hééééééél eind naar het Oosten vanuit Montevideo.
Oef. Dat was kantje boord ! Sorry Sjos ;D
geen probleem zo blijft dit spelletje leuk :vrede:
ik heb alleen maar naar de hits van UB40 gezocht (en natuurlijk eerder alle steden ten noord-oosten van Montevideo en dat zijn er nogal wat :crybaby:),
is voor mij nog maar de vraag of Kingston bij dit tafereeltje hoort
link :
Lol… inderdaad, 't is een heel eindje oostelijker, maar ik heb toch niet gezegd hoeveel oostelijker :biggrin:
Tja… dat komt er van als je snel even een hintje wilt geven, even in de war met links, rechts, en oost en west.
Kingston is dus goed.
Score:
Cameo 2
Volgend plaatje bevindt zich wederom ten oosten van Montevideo… waarbij ik je zelf mag uitvogelen hoe ver oostelijk je zou moeten reizen om er uit te komen (en of het misschien niet handiger is om de andere kant op te vliegen… ) ![]()
Uh, Sjos had ook al een punt (10-02-16, 18:31), Of telt Montevideo niet als antwoord ![]()
![]()
ik denk dat ik puntenaftrek krijg omdat ik 1 minuut te laat was ![]()
-
-
- Updated - - -
-
Buenos Aires!
op dit pleintje heb ik gestaan bij de dwaze moeders
Oeps… ik ben lekker bezig merk ik al.
Even het kopje erbij proberen te houden voor de rest van het spelletje.
Ik gok trouwens dat je dan dus op donderdag op dat plein gestaan hebt? (ik ook).
Score:
Cameo 2
Sjos 2
Dit keer geen windrichtingsaanwijzingen, zoek het zelf maar weer even uit.
wat een toeval, 1 eeneiïge drieling en allemaal de arm in het gips.
zijn ze hier in uh…Manilla?
Meld me af van de nieuwsbrief svp, probeer dit al meerdere malen door te geven, wordt vrij irritant, zou ook niet meer dan normaal zijn als dit gewoon in de nieuwsbrief zelf zou kunnen. Meld me dus af!
Ja mooi he, wel knap dan weer dat de mensen die de andere kant oplopen eenlingen zijn.
Maar goed, Manilla is fout. Het gaat hier om een land (en dus ook stad) waar we nog niet eerder geweest zijn.
Geen echt land, maar ik gok op :
Macau ?