Forumspel: Raad de Google Street View Stad

Beijing

link

En… rj1102 begint direct goed.

Score:
rj1102 1

Boedapest

Nee, ik denk dat rj er de pest in heeft dat je hem voor bent, niet boeda :biggrin:

't Antwoord is (uiteraard) goed.

Score:
rj1102 1
Cameo 1

Leeuwarden?

Heerenveen?.

Deventer :smiley:

Dat klopt. Deventer… en nog wel een gebouw waar ik afgelopen jaar helaas veel te veel binnen geweest ben (het Deventer ziekenhuis).

Score:
Cameo 2
rj1102 1

Montreal?

Om weer eens een oudje van stal te halen: Redelijk fout!

Moskou?

Je begint behoorlijk in de buurt te komen.
Ik weet heel zeker dat er in de stad die op het plaatje staat momenteel een aantal Nederlanders aanwezig is…
Sterker nog: ze zijn veelvuldig in het gebouw te vinden waarvan je een deel (links) op de foto ziet.

Minsk !

EK schaatsen.
Benaderingsvraag : Hoeveel medailles haalt Nederland ?

Goed geraden! en uh… benaderingsvragen laat ik over aan c4tH;)

Goed, bij deze: hoeveel medailles wint Nederland, wat zijn de kleuren en (even voor onze Belgische vrienden) Gaat Bart Swings het podium halen?
:biggrin:

Nee, benaderingsvragen laten we over aan het beheer (hoewel ik het wel grappig zou vinden om te kijken wie er het dichtst bij zit… ik ga een poging wagen:
Mannen:
Goud voor Kramer. Ik denk dat Blokhuijsen het zilver nog net binnenhaalt en ik heb ook goede hoop dat Bart Swings het gaat redden.
Bij de dames vul ik voor Ireen een medaille in, maar ik vermoed dat het geen gouden gaat worden.
Sáblikóva is bij mijn weten altijd sterker op de 5k dan Ireen.

Maar goed… het spel voor de knikkers:
Score:
Cameo 3
rj1102 1

Een foto’tje van binnen nu eens:

Mogadishu !

En euh, niet slecht die pronostiek … zit op schema …

Tja, sport ligt me wel en zeg nu zelf, als Sven Kramer enigszins in vorm is, dan kun je zijn naam alvast op Goud zetten in een allround toernooi. Jammer dat Pedersen afgemeld heeft wegens ziekte. Ik vind het trouwens wel leuk dat Bart Swings zich nu ook aan de top meldt, het is beter voor de sport als er niet één land de boel zo domineert.

Mogadishu is trouwens goed.

Score:
Cameo 4
rj1102 1 (kom op rj…)

Lomé !

Binnen !

Dit rondje is beduidend sneller gegaan dan het vorige.

**HALL OF FAME  / Google Street View Expert**

http://media.wereldwijzer.nl/vast02/wwz.1446.png

LineC 20**
Cameo 20
Sjos 10*****
rj1102 *********
Marineduiker ***
dutchgirl **
Martijng *
C4th - VideJo

Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Cameo is even een rondje out. Line is misschien nog wel op vakantie, Sjos mag weer meedoen… wie grijpt de handschoen?