Bari?!
Matera
Als rj een link geeft, dan kun je het al wel schudden Sjos, hij plaatst alleen een link als hij hem echt gevonden heeft, zo ook nu.
Score:
rj1102 1
Singapore?!
Bingo!
Score:
rj1102 2
Wellicht dat deze bloemenrijke stad hieronder wat lastiger is voor je.
Salt Lake City ?
Heej… Cameo is weer in het spel… Slim getimed, LineC doet een rondje niet mee, wie weet kun jij het voor elkaar krijgen haar het vuur weer na aan de schenen te leggen.
Kende je de stad, of was de "Bloemen"rijke stad een beetje een weggever? (Voor de schaatsliefhebbers: Ted Jan Bloemen, een Nederlandse Canadees heeft hier afgelopen weekend het wereldrecord op de 10 kilometer verbroken. Goed voor de sport dat er eens een andere nationaliteit dan alleen de Nederlandse op het podium komt).
Score:
rj1102 2
Cameo 1
Santo Domingo !
Ivm vorig plaatje : Ja, in Salt Lake City geweest.
En je staat in deze ronde gelijk met rj.
Score:
rj1102 2
Cameo 2
York ?
Thats correct!
Score:
Cameo 3
rj1102 2
Kom op rj, waar blijf je?
Volgende plaatje… Zo te zien is de IS hier ook al actief geweest…
Rabat !
link : Google Maps
He… een profielfoto? Leuk.
Rabat is goed.
Score:
Cameo 4
rj1102 2
He ! Ik wilde net mijn bed in duiken.
Lelystad !
:slapen:
En dan heb ik je dus tijd genoeg gegeven om te slapen.
Sorry voor de afwezigheid, dingetjes liepen hier even een beetje behoorlijk anders dan gepland, maar ik ben er weer.
Lelystad is uiteraard goed. En hiermee wordt jouw adem in de nek van onze onoverwinnekelijke (??) koploopster weer een stukkie warmer.
**HALL OF FAME / Google Street View Expert**
http://media.wereldwijzer.nl/vast02/wwz.1446.png
LineC 20*
Cameo 10*********
Sjos 10****
rj1102 ********
Marineduiker ***
dutchgirl **
Martijng *
C4th - VideJo
En de nieuwe ronde gaat weer van start. Laat ik maar direct wat lastiger beginnen (denk ik) (hoewel lastig… Line mag weer meedoen…)
Typisch voor de ‘Stanlanden’
:
Ashgabat (Turkmenistan) !
De “Stan-landen”… ??
Maar 't is goed (uiteraard).
Score:
LineC 1
Port Moresby
Gebruikelijke naam voor de groep landen in Centraal-Azië waarvan de naam eindigt op –stan, zoals … Verweggistan
…